Nou dat is echt ****** heb er geen woorden voor want het is nooit leuk als je zulke hoge kosten aan je auto hebt. Ik hoop voor je dat ze bij Mini met een super oplossing voor je komen en dat je dealer ook een beetje meehelpt in het verhaal. Jeetje... Heel heel veel succes en ik duim voor je dat het goed voor je uitpakt.
is echt balen.. ik had met de rit van de 8 zaligheden ook problemen met mijn transmissie (hand) ik was net over mijn garantie heen maar kreeg het nog wel vergoed gelukkig..
Hoop voor je dat het bij jou ook nog kan lukken via mini nl
inmiddels al veel contact gehad met de dealer en Mini NL (via dealer). Zit nu op coulance van 50% op materiaalskosten en 15% op materiaalkosten van de dealer (netjes want daar komt ie niet vandaan).
helaas blijft er nog bijna €3000 over aan kosten en arbeid. Morgen ff bellen dat hij gerepareerd kan worden en hopen op een (gratis) leenauto...vind nog steeds dat het echt niet kan bij zo'n kilometerstand. Maar goed...hij moet toch gemaakt worden!
Inmiddels is mijn mini weer gemaakt en rijdt weer perfect. Kosten bleken uiteindelijk € 2.600 te zijn. Ik baal er nog steeds erg van maar ben weer enorm blij dat hij weer terug is. Er loopt nog een klachtje bij de importeur dus wie weet...
De km-stand is natuurlijk veel te laag om de CVT-bak al de soep in te draaien,dus ik hoop dat er nog wat meer uitkomt van de importeur. Even onverwacht zo'n groot bedrag neertellen valt natuurlijk niet mee.
Is er nog bekend wat er bij zo'n lage km-stand kapot is gegaan?