Echt strak JP, cleane ride zo. Al ben ik nu niet direct voor oem mini, die r95 zijn veruit mijn favo's uit het gamma! Heb je ook al spacers gemonteerd?
Neeeee dat meen je niet , je bent net klaar met deze !!!
Zonde van die mooie kar man ..
Had je niet beter meteen een S kunnen kopen , had je een hoop poen gescheeld ..
Want modden is leuk en je verkoopt je wagen sneller , maar ze brengen altijd minder op dan dat ze je gekost hebben ..
En ik spreek echt uit ervaring ..
We zullen zien! ik ben wel tevreden over de auto zeker alleen ik mis wat vermogen. Er zit geen haast bij alleen de auto is van 2003 en er zit nu 91000 km op de teller lijkt me een mooie km-stand om weg te doen. Als ik ehb over een half jaar wegdoe staat er al weer 105.000 a 110.000 op dan kan ik helemaal veel inleveren denk ik.
Nou J.P ik zou hem lekker doorrijden , heb je nog plezier van je werk ..
En laten we eerlijk wezen voor schut rijden doe je niet met die kar !!!
Kun je wat langer sparen en straks alleen maar nog een dikkere/nieuwere S kopen ..
En als je Mini gewoon zijn onderhoud heeft gehad zal het kwa prijs echt niet veel uitmaken offie nou op de 95 DKM staat of op 105 DKM..
Das hetzelfde als mensen geen nieuwe auto kopen in december , allemaal bull.... in mijn ogen ..
Maar ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor die S er staat , als ik eenmaal zoiets in me hoofd heb moet het er ook snel komen hahaha ...
Nou kijk voor schut rijden doe ik idd niet nee ik word elke dag wel weer op gewezen. Ik krijg dagelijks complimenten. Blijft leuk
Het is helemaal niet dat ik eht niet kan betalen maar ik wil over een jaar gaan samen wonen en daar ben ik voor aan het sparen. Vandaar dat ik in eerste instantie ook een one gekocht heb. Dit is mijn eerste auto en ik betaal nu al elke maand een vermogen aan de verzekering. Ik heb namelijk alles verzekerd: Van Velgen tot I-pod adapter. Ik vind het gewoon zonde geld om dat elke maand nog meer te doen aan een S. Maar ja ik voel me toch minder als ik naast een echt S rijd Dus wie weet