Zal eens met van Laarhoven bellen voor een afspraak. Tussen haakjes een prima dealer. Ja hoe gaat dat eigenlijk? Krijg je dan een een" leen-Mini "mee?
Ook als je alleen rijdt moet je gewoon alle 4 omdoenHans schreef:nergens last van..gordels moet je om doen dan kunnen ze ook niet klapperen
Snugger hoor. :hi Ik rijd vaak alleen. Maar bedankt voor de tip. Ik heb nog wel ergens een grote oude knuffelbeer, Minipetje op en in de gordels.Hans schreef:nergens last van..gordels moet je om doen dan kunnen ze ook niet klapperen
FunkyRAT schreef:Ik doe de gordel van de passagierszijde altijd om de verticale zijsteun van de stoel (bij een halfleren interieur rust de gordel dan op het leren gedeelte). Het is dan binnen handbereik als er een passagier gaat zitten en als ik alleen ben klappert het niet. Achtergordels stop ik tussen de banken en zijwanden.
Klapperende gordels heb ik ook, maar door tips van FunkyRat geen last meer mee. Op de achterbank staan 2 kinderzitjes, als de kids niet meerijden en de kap is open, moet ik mezelf aanleren de gordels toch vast te doen. Bij de wat hogere snelheden dreigen de zitjes uit de MINI gezogen te worden.Marjon schreef:Even een vraag. Ik rijd nu twee maanden met nog steeds een vette grijns![]()
in m'n cabrioletje maar een paar dingen storen me een beetje. Klapperende gordels tegen deurstijlen. Deur rechterportier wijkt ong 1 cm zal opnieuw gehangen moeten worden. De radio valt steeds weg. Dat laatste is dat te verhelpen? Hebben jullie soortgelijke dingen.
Zal eens met van Laarhoven bellen voor een afspraak. Tussen haakjes een prima dealer. Ja hoe gaat dat eigenlijk? Krijg je dan een een" leen-Mini "mee?
Er zit zit toch wel een airco in dat blik of ben je straks half gecremeerd met deze tempwickedwendy schreef:Ik weet al wat ik morgen meekrijg naar werk.... de kl*tebus van Benno. Hobbelbak, stinkding, achterlijk vervoersmiddel,etc.
Maar goed beter dan het openbaar vervoer, zeker omdat ik een afspraak buiten het project heb. Hetimago is weg van Wickedwendy en das balen.
beter een goede amigo dan een slecht imago
Hoi Benno dat is toevallig. Ik zal de RDS er eens afgooien. Wie weet.mini7benno schreef:
Keep U posted (ben benieuwd wat ik morgen meekrijg voor auto en of er kosten daarvoor berekend worden?)
Ciao
OT: onlangs een dikke 520d meegekregen tijdens onderhoud van de MINI. Moet je dringend ook eens regelen, zul je misschien nog gaan twijfelen ...Arjan schreef:Soms is het een (dikke) BMW. (achteraf geniet je dan weer extra van je MINI)
Onze sponsors