Eerste spy-shots 2009 model Cabrio (R57)

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Marcel Always Open
Cabrio-King

29 sep 2008, 20:14

@Shadowbreaker, die meter meet alleen de gereden kilometers. :wink:

Bij elkaar nu ~4000 km gereden. Waarvan ~100 km gesloten en ~25 km met een half-open dakkie. De rest allemaal :zon :wink: (wel een extra trui mee soms) :wink: Ik zit dus toch minstens op 95% sinds ik hem heb (begin augustus). En hoe doe ik dat dan met zo'n meter die maar tot 60% aangeeft :roll: ???
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

29 sep 2008, 22:35

Pretty Cooper schreef:
karretje schreef:
Doe mijn kleppie nu ook juist al vaak naar boven, handiggg :wink:

En ik vind de rolbeugels wel ondingen voor je zicht , maar vind ze juist wel leuk zo!!Tis nu een beetje kaal!! :p
Scharnieren vind ik nu ook niet erg, vind hem goed zo!!! :p
smaken verschillen ..........gelukkig >)
Helemaal mee eens!!!!!! Kleppie is verrekte handig als al die bagage mee moet :wink: Mss hebben ze onze cabriootjes al van een 2009-optie voorzien. HOT HOT HOT :mrgreen: (shakeit)

gr, PC
Hier nog een met zo'n kleppie!!
Afbeelding

gr, PC :mrgreen:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Shadow_Breaker
GPc-0001

30 sep 2008, 10:26

mderijke schreef:@Shadowbreaker, die meter meet alleen de gereden kilometers. :wink:

Bij elkaar nu ~4000 km gereden. Waarvan ~100 km gesloten en ~25 km met een half-open dakkie. De rest allemaal :zon :wink: (wel een extra trui mee soms) :wink: Ik zit dus toch minstens op 95% sinds ik hem heb (begin augustus). En hoe doe ik dat dan met zo'n meter die maar tot 60% aangeeft :roll: ???
Dat bedoel ik dus net.
ff mailtje naar MINI voor een extreme open gauge ;)
hahaha
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

30 sep 2008, 19:19

the blue lobster schreef:Toevallig zat ik vandaag achter een zwarte Cabrio en dacht jammer dat ze die schanieren er straks weer op hebben.
En wat ziet ik nu :shock, staat wel strakker. :D
Zat je achter mij... :-)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 sep 2008, 19:30

Ik vind hem weer erg gaaf geworden 8)! De nieuwe kleuren vind ik er zo op het eerste gezicht ook prima uitzien. En die Always Open Gauge :-)).
Afbeelding
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 okt 2008, 22:45

Misschien is het oud nieuws, maar de meter (die tot 60 gaat) meet het aantal uren dat je open rijdt!

geen percentages, of aantal kilometers
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2008, 13:17

Gesnapt: Mini Cooper S Cabrio
21 oktober 2008 · Tekst Alexander Inia · Foto´s Carpix

Mini staat nadrukkelijk in de spotlight deze week. Na de E en de spionage van de Crossover kunnen we u nu de Cooper S Cabrio laten zien.
De auto is vrijwel geheel ongecamoufleerd, maar de jongens van de camouflageafdeling konden het toch niet laten om even een stukje psychedelische vermomming tegen het achterruitje te plakken. Verder hebben ze voor de vorm nog wat tape aan de achterkant geplakt. Het zij ze vergeven, want we kunnen de rest van de auto nu wel ‘naakt’ zien
Omdat deze Cabrio de huidige Mini als basis heeft, is het niet moeilijk te raden wat we onder de kap vinden. Het gamma trapt af met de 95 pk sterke One, gevolgd door de Cooper met 120 pk. De 110 pk sterke turbodiesel is ook van de partij, de topper is de Cooper S met 175 pk. Of er ook een John Cooper Works-versie komt, is nog maar de vraag. Het koperspubliek van de Cabrio zit waarschijnlijk niet echt te wachten op zo’n bommetje.
Mini toont de Mini Cooper S Cabrio waarschijnlijk op de North American International Auto Show in Detroit, maar lijkt zodanig af dat ook een introductie op de Los Angeles Auto Show in november een optie is. Californië is immers een cabriogebied bij uitstek, dus het zou slim zijn van Mini om de open auto daar te tonen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2008, 13:20

Bijna ongecamoufleerd:
Afbeelding

Afbeelding

Logo afplakken :s
En ook de suggestie wekken dat die scharnieren er op zitten :wink:

Staat op AutoWeek

De auto is vrijwel geheel ongecamoufleerd, maar de jongens van de camouflageafdeling konden het toch niet laten om even een stukje psychedelische vermomming tegen het achterruitje te plakken. Verder hebben ze voor de vorm nog wat tape aan de achterkant geplakt. Het zij ze vergeven, want we kunnen de rest van de auto nu wel ‘naakt’ zien
Omdat deze Cabrio de huidige Mini als basis heeft, is het niet moeilijk te raden wat we onder de kap vinden. Het gamma trapt af met de 95 pk sterke One, gevolgd door de Cooper met 120 pk. De 110 pk sterke turbodiesel is ook van de partij, de topper is de Cooper S met 175 pk. Of er ook een John Cooper Works-versie komt, is nog maar de vraag. Het koperspubliek van de Cabrio zit waarschijnlijk niet echt te wachten op zo’n bommetje.
Mini toont de Mini Cooper S Cabrio waarschijnlijk op de North American International Auto Show in Detroit, maar lijkt zodanig af dat ook een introductie op de Los Angeles Auto Show in november een optie is. Californië is immers een cabriogebied bij uitstek, dus het zou slim zijn van Mini om de open auto daar te tonen.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 okt 2008, 14:57

Ik heb het nieuwste topic even samengevoegd met het oudste topic omdat het dubbelop ging.
coendek
Stoepsleutelaar

21 okt 2008, 15:06

zie hier toch echt een scharnier zitten... :?

Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

21 okt 2008, 16:13

scharnieren zitten er niet op :D Hebben wij toch allesinds niet gezien in oxford :P

Ze hebben wel de achteruit afgekeken van PC cabrio vind ik :D
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

21 okt 2008, 18:38

Jurgen schreef:
Ze hebben wel de achteruit afgekeken van PC cabrio vind ik :D
Afbeelding

daar hebben ze me wel dik voor betaald..... De volgende wordt een PW met een jeansdak met GLITTERS. :mrgreen: :wink: designed by Pretty Cooper :P
Moet dat jeansdak echt irl zien. Serious dat dak komt er echt. Geweldig toch, gaat de goeie kant. MINI heeft ook de BLING BLING ontdekt. Daar durft geen kerel in te rijden. Lang leve de vrouwenauto!!!!!(bron: iDD :wink: )

gr, PC
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 21 okt 2008, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2008, 18:41

Hij moet wel een verlagingskuurtje krijgen :D
Verder lijkt het me een leuk autootje 8)
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2008, 20:52

De volgende op kenteken is in het PW in het wild gespot

Ook met die "pretty" achterruit en de nep scharnieren.

Wat zou er speciaal zijn aan de kapconstructie? Dat je hem er helemaal af kan halen? Het is al bekend dat je als je de kap open hebt je dan achter een deel kunt openen om zo beter in je koffer bak te komen.....

Afbeelding

Afbeelding

Leuke combi met die rims

Afbeelding

Afbeelding

Autowereld:

Laatste hand wordt gelegd aan MINI Cabrio
donderdag 23 oktober 2008

Ruim twee jaar na het lanceren van de MINI hatchback en Clubman komt het automerk met de nieuwe MINI Cabrio. De komende maanden worden de laatste testritten gemaakt, want vanaf het voorjaar van 2009 staat de open variant van de MINI te schitteren in de showrooms.

De nieuwe MINI Cabrio is allang geen verrassing meer. Eerdere spyshots van de cabriolet onthulden al zo’n 95% van het design. Optisch vertoont de nieuweling - net als de hatchback - veel overeenkomsten met z’n voorganger. Onder de carrosserie heeft MINI wel haar best gedaan om ons iets nieuws voor te schotelen. Zo zijn bijvoorbeeld de rolbeugels die de vorige generatie kenmerkten verdwenen. Ook de lelijke schanieren op de achterklep komen niet meer terug, ondanks dat MINI ons op het verkeerde been probeert te zetten (zie de foto’s). Qua kapconstructie belooft MINI ons iets bijzonders, alleen weten onze bronnen nog niet exact vast te stellen wat dit is.

Always Open Gauge
Geheel nieuw en erg leuk is de ´Always Open Gauge´. Deze meter laat het percentage van het totaal aantal gereden kilometers zien dat open is gereden. MINI wil hiermee stimuleren dat er zoveel mogelijk open wordt gereden.

Lente 2009
Voor eerst zal de nieuwe MINI Cabrio aan het wereldpubliek worden getoond tijdens de Detroit Motor Show. In de lente van 2009 arriveert de auto bij de dealers. Op deze spionagefoto’s is de MINI Cabrio Cooper S te zien, maar verwacht ook de overige bekende versies: Cooper en John Cooper Works. Er gaan zelfs geruchten in het rond over de komst van een Cooper D Cabriolet.

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”