Dark Silver R53 - Next...
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Steef......ziet er goed uit !! als je de wielen gedraaid had dan waren de bumper schroeven gemakkelijk bereikbaar geweest met het juiste materiaal.
@ Kamiel.....als je je geld wilt besparen kun je ook in Beesel langskomen om de verlagingsset eronder te zetten. Ik heb de Mini voor mijn vakantie laten uitlijnen bij een goede bandenboer hier in de buurt en die kunnen absoluut rekening houden met de verlaging bij het uitlijnen dus dat scheelt je ook nog eens een verre rit naar Beek !!!
kamiel schreef:dat zou wel leuk zijn, een middagje sleutenlen![]()
![]()
Moet wel eerst even sparen, want ik ga binnekort langs beek voor een verlaging, plus uitlijnen en afstellen van het onderstel, zal ook wel weer iets van 200 a 300 euro kosten![]()
@ Steef......ziet er goed uit !! als je de wielen gedraaid had dan waren de bumper schroeven gemakkelijk bereikbaar geweest met het juiste materiaal.
@ Kamiel.....als je je geld wilt besparen kun je ook in Beesel langskomen om de verlagingsset eronder te zetten. Ik heb de Mini voor mijn vakantie laten uitlijnen bij een goede bandenboer hier in de buurt en die kunnen absoluut rekening houden met de verlaging bij het uitlijnen dus dat scheelt je ook nog eens een verre rit naar Beek !!!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb nog 3 weken vakantie dus plenty time en ik moet bij Coop ook nog de bougies, kabels en olie vervangen!
Gezellig, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Als ik je tevoren al ergens mee kan helpen dan laat je het maar weten Stefan.quattro gmbh schreef:En wanneer gaan jullie sleutelen? Als ik kan kom ik mss wel langs
Heb nog 3 weken vakantie dus plenty time en ik moet bij Coop ook nog de bougies, kabels en olie vervangen!
Onze sponsors