Fre's Mini 1
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren was ik wat lui, maar ik wou een propere mini, dus ff door de carwash halen. Dan parkeer ik mijn mini thuis en staat ie er zo bij ...

Moeilijk om vast te leggen op foto, maar het was dus rondom rond zo. Stuk erger dan op foto. Ben terug gegaan naar die carwash nom mijn beklag te doen, maar die lachte me vierkant uit en zei zelfs dat het allemaal niet kon zijn. Ik kan me nochtans goed herinneren dat em mooi glad was, soit er zat dus niets anders op dan terug simoniseren. Toch een dag bezig geweest, maar de lak staat terug silky smooth

Moeilijk om vast te leggen op foto, maar het was dus rondom rond zo. Stuk erger dan op foto. Ben terug gegaan naar die carwash nom mijn beklag te doen, maar die lachte me vierkant uit en zei zelfs dat het allemaal niet kon zijn. Ik kan me nochtans goed herinneren dat em mooi glad was, soit er zat dus niets anders op dan terug simoniseren. Toch een dag bezig geweest, maar de lak staat terug silky smooth

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aj dat ziet er idd niet uit , moet niet kunnen ..
Waarschijnlijk versleten borstels ..
No way dat ik de mijne in de carwash duw , die gaat gewoon met het handje !!
Gelukkig is het nog goed gekomen ...
Waarschijnlijk versleten borstels ..
No way dat ik de mijne in de carwash duw , die gaat gewoon met het handje !!
Gelukkig is het nog goed gekomen ...

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik was de mijne ook altijd met het handje, is gewoon altijd beter resultaat. Maar had nu eens geen zin, en uiteindelijk heb ik er veeeel meer werk aan gehad.
Heeft iemand enig idee hoe er beesten in mijn achterlichten kunnen kruipen
? Heb nu aan de ene kant een mug en aan de andere een of andere kever. Moesten er echt spleten zitten zou ik toch last hebben van condens?
Heeft iemand enig idee hoe er beesten in mijn achterlichten kunnen kruipen

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook beestjes in me achterlichten !!!
Denk toch echt dat ze van binnenuit de auto komen , daar waar de fitingen zitten ..
Heb er zelfs de lichten uitgehad maar zelfs toen kreeg ik er de beestjes niet uit ..
Dan wordt het dus je lichten slopen , nou dan maar zwartrijders !!!
Denk toch echt dat ze van binnenuit de auto komen , daar waar de fitingen zitten ..
Heb er zelfs de lichten uitgehad maar zelfs toen kreeg ik er de beestjes niet uit ..
Dan wordt het dus je lichten slopen , nou dan maar zwartrijders !!!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met die Z4 vervoert mijn ma zich
, jammer genoeg wordt em hoofdzakelijk gebruikt om naar de supermarkt te rijden
, tot groot ongenoegen van zoonlief om het potentieel van die kar te verzuipen. Dus neem ik af en toe de taak op mij om het roet uit die uitlaat es te blazen
. Wel leuk om es met de kap open rond te cruizen idd

Onze sponsors