Dat ziet er goed uit.
Vandaag nog een modje ontvangen, kan dus nog mooi op de foto maandag.
Ossie je bent heel goed bezig.
Karma komt eraan.
Annet
NewMINIclub kalender 2009 *info? zie "events 2008"
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Blij dat hij in de smaak valt.
Is het jullie op gevallen dat ik een route boek (bolletje, pijltje) in de achtergrond heb verwerkt?
Ik ben nog aan het bedenken hoe ik hem ga drukken, igg in Full Colour met een glans lak, maar weet nog niet in welk raster.
Voor de gangbare drukwerk gebruiken we raster 70 maar wij kunnen ook natuurlijk in 'Staccato' of FM raster drukken.
Das super gedetailleerd. Even bekijken wat technisch mogelijk is.
We gaan niet voor minder, logisch.

Is het jullie op gevallen dat ik een route boek (bolletje, pijltje) in de achtergrond heb verwerkt?
Ik ben nog aan het bedenken hoe ik hem ga drukken, igg in Full Colour met een glans lak, maar weet nog niet in welk raster.
Voor de gangbare drukwerk gebruiken we raster 70 maar wij kunnen ook natuurlijk in 'Staccato' of FM raster drukken.
Das super gedetailleerd. Even bekijken wat technisch mogelijk is.
We gaan niet voor minder, logisch.

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Als het zo ver is dan open ik een nieuw draadje in de merchandise topic, met de info hoe je aan een exemplaar kunt komen.
Nee hoor, ik verdien ze pas als ze zijn afgeleverd.ossie1972 schreef:Laat het maar regenen met Karma's......BMW X3 schreef:Ossie je bent heel goed bezig.
Karma komt eraan.
Annet![]()

Als het zo ver is dan open ik een nieuw draadje in de merchandise topic, met de info hoe je aan een exemplaar kunt komen.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wow, moet je zien!
Dennis, toppie... Heeft zeker wat zo 's-avonds.

gr, PC

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Laat even weten hoe je tzt ervoor staat, oke?
Als je de verlaging niet red voor die tijd dan kun je deze toch fotoshoppen?
Ida, ik wil juist jou cabbie erop.Blont-007 schreef:WOEHIE!!! errug gaaf, kmoet opschieten met die foto, en hijs nog niet klaargrille nog en dan is het al een beter gezicht. Hopelijk red ik het deze week. Anders doe ik een oude foto van mijn vorige trots mijn PIEWIE.

Laat even weten hoe je tzt ervoor staat, oke?
Als je de verlaging niet red voor die tijd dan kun je deze toch fotoshoppen?
Onze sponsors