GEZOCHT : Cooper S achterspoiler zwart
- Sybesma
- Leerling Mini lid
Bericht
GEZOCHT : Cooper S achterspoiler zwart
Wie kan mij helpen aan een dergelijke spoiler ? Het liefste 2e hands. Ik vind het achterkantje van mn Cooper nu een beetje kaal en dan zou met een spoilertje verholpen moeten zijn... PB je prijs maar of als je een site weet dan hoor ik die graag !
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Heb je nu nog geen spoiler. Ik ben ook van plan een cooper S spoiler op mijn auto te monteren. Maar er moeten 2 gaten in je auto gebord worden..... Dus ik weet nog niet of ik het doe. Moet ik het weer door de dealer laten monteren
Dan is de JCW spoiler beter.....

Dan is de JCW spoiler beter.....

- Sybesma
- Leerling Mini lid
Bericht
De JCW spoiler vind ik inderdaad de allermooiste, maar ik hoorde dat hij 600euro kost inclusief montage...Beetje veel van het goede, dus dan maar de Cooper S spoiler...Alleen "gaten boren" klinkt ook zo bruut. Of heeft/weet er iemand een JCW spoiler voor een leuke prijs ??
Ik vind alles best, zolang ik me maar niet meer erger aan het kale achterkantje van mn mini
Ik vind alles best, zolang ik me maar niet meer erger aan het kale achterkantje van mn mini

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Haha, ik heb hetzelfde probleem. Misschien dat we de JCW spoiler uit duitsland kunnen halen, daar is alles goedkoper. Ik zou wel informeren, hoeveel ze daar kosten. MIsschien dat we hier een groupbuy kunnen organiseren! 

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mss kunnen Ida & Paul jullie hierover informeren, zij hebben recent een Cooper S dakspoiler gemonteerd op hun One... 
Zelf heb ik de dakspoiler van het Aero-pakket, ook errug

Zelf heb ik de dakspoiler van het Aero-pakket, ook errug

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Er is een mailtje uit naar duitsland. Hoop zsm bericht te krijgen over de prijzen. Anders misschien uit USA halen. Ik ga kijken wat daar de prijzen zijn.
hieronder even een paar foto's van de spoiler

Was het maar mijn auto, de kleur heeft hij al

-> weet iemand welke velgen dit zijn? zijn erg
hieronder even een paar foto's van de spoiler

Was het maar mijn auto, de kleur heeft hij al

-> weet iemand welke velgen dit zijn? zijn erg

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De JCW spoiler wordt volledig verlijmd (wat er overigens bij besteld moet worden). Ik wil er ook wel één in het wit. Haal je hem bij Timmermans? Duoprijsje laten maken (met montage)? 
Hier de DIY

Hier de DIY
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben ik de enige die juist de lijnen van de MINI zonder spoiler mooi vind? Vind de achterkant helemaal niet kaal.
Om je dan daar aan te ergeren komt er zo sjonnie-achtig uit...
begrijp me dus goed dat ik een spoiler dus NIET persé sjonnie-achtig vindt (vond ik van die opmerking), de JCW vindt ik zelfs gaaf, maar zou 'm nooit nemen.
Henk wilde er op een gegeven moment er ook een, dit hebben we gelukkig snel uit z'n hoofd weten te praten.
Om je dan daar aan te ergeren komt er zo sjonnie-achtig uit...

begrijp me dus goed dat ik een spoiler dus NIET persé sjonnie-achtig vindt (vond ik van die opmerking), de JCW vindt ik zelfs gaaf, maar zou 'm nooit nemen.
Henk wilde er op een gegeven moment er ook een, dit hebben we gelukkig snel uit z'n hoofd weten te praten.
Onze sponsors