Het is vadaag helaas geen weer geweest voor foto's.. dat wordt een avondje rondrijden deze week
NewMINIclub kalender 2009 *info? zie "events 2008"
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Beetje speling vind ik niet erg hoor.ossie1972 schreef:Ik zal proberen om de sluitingsdatum misschien op te schuiven.
Planning in de drukkerij is niet zo flexibel, we hebben nu veel werk, anders druk ik de kalender in mijn nachtdienst.![]()
Ik laat het snel weten...
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@henne
@IDD
@Assie
@Jurgen
Ik heb jullie een PM gestuurd met het verzoek om zo snel mogelijk een foto naar mij toe te sturen.
Ik moet helaas de druk hoog houden omdat er nog veel werk in de opmaak van de kalender zit.
En zonder de foto's kom ik niet verder.
Ik kan het nog een week uitrekken, maar dan houd het toch echt op. Het zou toch mooi zijn als iedereen een kalender in huis heeft voor november/december, toch?
Ossie
@IDD
@Assie
@Jurgen
Ik heb jullie een PM gestuurd met het verzoek om zo snel mogelijk een foto naar mij toe te sturen.
Ik moet helaas de druk hoog houden omdat er nog veel werk in de opmaak van de kalender zit.
En zonder de foto's kom ik niet verder.
Ik kan het nog een week uitrekken, maar dan houd het toch echt op. Het zou toch mooi zijn als iedereen een kalender in huis heeft voor november/december, toch?
Ossie
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Onze sponsors