X2 WelkomMoNkToNk schreef:Welkom hier, mede-Twentenaar![]()
Mooi wagenpark met 2 Mini's...![]()
Gegroet Mede Minirijders
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Hoi Michael, gelukkig zijn er toch nog meer mini's in dat altijd pitoreske dorpje Wierden. Ook bij ons staat een mooi Mini Cooper Cabrio op de oprit. (als deze niet met mijn vrouw onderweg is) Hopelijk volgend jaar inruilen voor iets meer pit, de Mini Cooper S Cabrio. We moeten nog even geduld hebben.
Groet, Hans
Groet, Hans

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
He hans, nou in wierden rijden eigenijk ontzettend veel mini's rond. denk wel een stuk of 15. Ja dat zou idd een hoop schelen een cooper s tegenover een cooper. ik zal je ongetwijfeld wel een x tegen komen.
fijne week iddgeval.
fijne week iddgeval.
- Coen
- Be Mini
Bericht

Hey Maikel, jij hier?maiky maik schreef:He hans, nou in wierden rijden eigenijk ontzettend veel mini's rond. denk wel een stuk of 15. Ja dat zou idd een hoop schelen een cooper s tegenover een cooper. ik zal je ongetwijfeld wel een x tegen komen.
fijne week iddgeval.

Hier nog een uit Wierden, rij met een Dark Silver S rond, volgens mij heb ik jou wel eens zien rijden.hanskramer schreef:Gelukkig zijn er toch nog meer mini's in dat altijd pitoreske dorpje Wierden.
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

laatst ook een stukje in een S gereden. Wel te gek zoveel power. Maar eens kijken wat de nieuwe S Cabrio gaat doen volgend jaar.

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
he coen, wat grappig wist niet eens dat je hier ook geregisteerd stond..
ja hans, idd een wereld van verschil kwa power. wel gaaf een cabrio, moet ook rekening houden met moeders de vrouw he? hahaha
ja hans, idd een wereld van verschil kwa power. wel gaaf een cabrio, moet ook rekening houden met moeders de vrouw he? hahaha
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

ik ook, daarom staat er een cabrio. Volgend jaar mee naar Mini united in Silverstone. Hebben al gebookedmaiky maik schreef:he coen, wat grappig wist niet eens dat je hier ook geregisteerd stond..

Onze sponsors