ga morgen zorgen dat ik er om 7.30-7.45 sta, dus dat komt goed Heb net alles via autotelex uitgeprint, wilde eerst wat dingen weglaten, maar dat scheelt maar 60 euro dus daar gok ik het maar niet op
Tis de planning m zelf te monteren ja, jij ook toch? Wellicht samen een poging wagen, ben alleen niet echt geduldig dus wil m dr graag snel op zetten
Ben zojuist terug van het RDW, had het geld netjes contant bij me voor de douane, mocht je niet contant betalen , heb het net per spoed overgeboekt .
Vent voor me moest 2501 betalen en kon max 2500 pinnen, moest dus ook per bank betalen, die baalde! bizar dat ze dan niet iets aanpassen zodat het 2500 wordt maar ok...
Had net even angst, het bandenspanningscontrolelampje (leuk woord voor galgje ) brandde net rood. (op de snelweg onderweg naar den bosch)
Heb altijd geleerd bij rood lampje stilstaan, dus ik langs de kant van de weg, tja wat kan je, dus doorgereden bij tankstation extra lucht erbij. Hij werd oranje dus maar doorgereden. Was als de dood dat hij apk afgekeurd zou worden of weet ik veel. Hield het lampje op met branden toen ik m naar binnen reed bij het RDW: engeltje op mn schouder?!
Anyway nu blijk ik toch runflats te hebben, kijk het voorlopig nog even aan, maar vind dat zo stooterig rijden... Ach ja we shall see.
Ben ik elk geval
En Clubmenneke ik ga zeker
(heb het net op de snelweg al gedaan, maar die keek me aan van wat mot je, dus nog maar grotere smile opgezet )