stoere deuren! wel nog effe die Lexus wegshoppen....Sven schreef:
Deze vind ik ook wel mooi. Helaas, zonder Aero en velgen etc, maar wel met vleugendeuren en dat is ook errug gaaf. Maargoed weet niet of je dat wel wil, zonder alle mods, want dan is ie wel dikker
NewMINIclub kalender 2009 *info? zie "events 2008"
- remco
- Mod virus alert!
Bericht
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey ik zie net dat de datum eens week is uitgesteld!
Dat is absoluut een mooie foto, maar ik ben de originele allemaal kwijt. Verder ziet mijn cooper er al lang niet meer zo uit. En dat zou ik dus zonde vinden. Wellicht dat ik volgende week nog een gaatje en een parkeergarage weet te vinden!!
@DennisW, ik werk erg veel op locatie en zit veel in de auto. Ook dit hele weekend werk ik, vrijdag avond erbij en niet te vergeten heb ik ook nog een vriendin. Sommige dingen gaan nou eenmaal voor!
iDD
Dat is absoluut een mooie foto, maar ik ben de originele allemaal kwijt. Verder ziet mijn cooper er al lang niet meer zo uit. En dat zou ik dus zonde vinden. Wellicht dat ik volgende week nog een gaatje en een parkeergarage weet te vinden!!
@DennisW, ik werk erg veel op locatie en zit veel in de auto. Ook dit hele weekend werk ik, vrijdag avond erbij en niet te vergeten heb ik ook nog een vriendin. Sommige dingen gaan nou eenmaal voor!
iDD
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Foto van de Mini dussss
Snap het helemaal IDD. Ik zit hoofdzakelijk altijd in het buitenland....en nu eindelijk een paar maanden weer in Nederland. Volgend jaar vertrek ik naar Goa in India.......dus dan ook geen tijd meer om foto's te maken en is thuisfront ook belangrijker

Snap het helemaal IDD. Ik zit hoofdzakelijk altijd in het buitenland....en nu eindelijk een paar maanden weer in Nederland. Volgend jaar vertrek ik naar Goa in India.......dus dan ook geen tijd meer om foto's te maken en is thuisfront ook belangrijker

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Voor de verzending en verpakking zal ik wel tzt een topic openen, en ja, ik zal wel een kleine bijdrage dan moeten vragen.
Maar dit komt later wel, eerst de boel in elkaar flansen en drukken.
Je opperde al om eventueel een "kalender meeting" te houden en dat lijkt me ook een heel goed en gezellig plan. Misschien alvast even brainstormen voor de locatie en datum, ergens eind november?
De kalender is dan wel gratis.
Hoi Pretty,Pretty Cooper schreef:
gr, PC
* hey Ossie moeten we niet wat lappen?
Voor de verzending en verpakking zal ik wel tzt een topic openen, en ja, ik zal wel een kleine bijdrage dan moeten vragen.
Maar dit komt later wel, eerst de boel in elkaar flansen en drukken.
Je opperde al om eventueel een "kalender meeting" te houden en dat lijkt me ook een heel goed en gezellig plan. Misschien alvast even brainstormen voor de locatie en datum, ergens eind november?
De kalender is dan wel gratis.

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
iDD, je hebt een PM.iDarkDesign schreef:Hey ik zie net dat de datum eens week is uitgesteld!
iDD

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
De achterkant de Cooper S, het middelste gedeelte jou paarse cabbie en dan de voorzijde de PW Cooper D?
Ahum...dat wordt een soep zooitje denk ik.
Het wordt dus het S-je die ook in de preview kalender staat.
Als je wilt veranderen laat 't me maar weten.
Ik dacht zelf om van drie Mini's van jou in een Mini te shoppen?coendek schreef:dude.. welke van mij ga je plaatsen?!
De achterkant de Cooper S, het middelste gedeelte jou paarse cabbie en dan de voorzijde de PW Cooper D?

Ahum...dat wordt een soep zooitje denk ik.

Het wordt dus het S-je die ook in de preview kalender staat.
Als je wilt veranderen laat 't me maar weten.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat ik de 1e ga insturen voor de kalender.
(zonder kader hoor)
(De Noordkust van Noord Ierland, ja echt waar!! )

(De Noordkust van Noord Ierland, ja echt waar!! )

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors