Suzanne's Mini Cooper BRG .. Welke prijs zal hij krijgen...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MaVaEe
Koeien-teller

09 okt 2008, 11:24

Suzanne1 schreef:bedankt allemaal :mrgreen:

Ben zojuist terug van het RDW, had het geld netjes contant bij me voor de douane, mocht je niet contant betalen :roll:, heb het net per spoed overgeboekt :oops:.

Vent voor me moest 2501 betalen en kon max 2500 pinnen, moest dus ook per bank betalen, die baalde! bizar dat ze dan niet iets aanpassen zodat het 2500 wordt maar ok... :s

Had net even angst, het bandenspanningscontrolelampje (leuk woord voor galgje :P ) brandde net rood. (op de snelweg onderweg naar den bosch) :shock:

Heb altijd geleerd bij rood lampje stilstaan, dus ik langs de kant van de weg, tja wat kan je, dus doorgereden bij tankstation extra lucht erbij. Hij werd oranje dus maar doorgereden. Was als de dood dat hij apk afgekeurd zou worden of weet ik veel. Hield het lampje op met branden toen ik m naar binnen reed bij het RDW: engeltje op mn schouder?!

Anyway nu blijk ik toch runflats te hebben, kijk het voorlopig nog even aan, maar vind dat zo stooterig rijden... Ach ja we shall see.

Ben ik elk geval :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En Clubmenneke ik ga zeker :zwaai :zwaai :yeah
(heb het net op de snelweg al gedaan, maar die keek me aan van wat mot je, dus nog maar grotere smile opgezet ;))
Doe je snel! :shock:
Tja dat je alleen maar kon pinnen ben ik je vergeten te vertellen... :oops:
Ik zal als ik jou was zla ik vanmiddag nog even bellen om te vragen of ze het al hebben. Dan kijken ze ff en als ze het hebben sturen ze het door. Anders willen ze nog wel eens wachten tot morgen namelijk... :)
Afbeelding
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

09 okt 2008, 11:30

Dat bellen werd me ook gevraagd, dus heb net gebeld, alles is binnen en ze sturen het door :D

Hij verwacht dat het vier werkdagen duurt. Hoop dat hij vandaag ook een werkdag vindt ;) dan zou ik ongeveer dinsdag post ontvangen :mrgreen:

Ach ja, ik kan in elk geval de 18e mn Mini showen :wink:
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 okt 2008, 11:49

Hebben ze uberhaubt naar je auto gekeken tijdens de keuring dan? En het BPM bedrag is veel lager dan je zelf had berekend he?! Lekker :P

Ik had het gelukt dat JCW kit nergens in de database was opgenomen :lol:
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

09 okt 2008, 12:18

Die 2500 was van een man voor me, maar heb net geen 3000 moeten betalen.

tja t stomme is inderdaad, ze hebben geen blik op de auto geworpen :s , had bij wijze van de navi zelfs weg kunnen laten, had wel alles netjes ingevuld... maar ach ja... was onder de 3000 en dat was de bedoeling ;)
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 okt 2008, 12:52

Verkeerd gelezen! Mja, maar bij de man die voor me was hebben ze zijn hele (dikke) BMW 6serie doorgelicht :s Stond je daar 30min te wachten op 1 afhandeling..
MaVaEe
Koeien-teller

09 okt 2008, 13:04

denizg schreef:Verkeerd gelezen! Mja, maar bij de man die voor me was hebben ze zijn hele (dikke) BMW 6serie doorgelicht :s Stond je daar 30min te wachten op 1 afhandeling..
Doen ze wel vaker als ze het niet helemaal vertrouwen. :wink:
Afbeelding
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

09 okt 2008, 13:16

nu kan ik 'm inkoppen... :wink:

Ik zie er uiteraard zo lief en onschuldig uit... :roll: :P haha, en heb me lekker domblond gedragen :oops: :roll:
coendek
Stoepsleutelaar

09 okt 2008, 13:25

je kenteken zal snel binnen zijn en dan kun je genieten!!!! :D

mooie mini!!

keep it up!

Coen
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

09 okt 2008, 14:28

ik rijd er nu al gewoon in op het Duitse kenteken, dat mag toch? :oops:

Heb 'm all risk verzekerd op chassisnummer, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken :D

Mag dan alleen maandag en wellicht dinsdag niet rijden, want op dat Duitse kenteken mag ik (zei de dealer) vijf dagen rijden, dus zondag mag het nog :mrgreen: (toch?)
MaVaEe
Koeien-teller

09 okt 2008, 14:35

Suzanne1 schreef:ik rijd er nu al gewoon in op het Duitse kenteken, dat mag toch? :oops:

Heb 'm all risk verzekerd op chassisnummer, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken :D

Mag dan alleen maandag en wellicht dinsdag niet rijden, want op dat Duitse kenteken mag ik (zei de dealer) vijf dagen rijden, dus zondag mag het nog :mrgreen: (toch?)
Heel officieel mag je als NLer niet met een buitenlands kenteken rijden maar het ergste wat je kan gebeuren is dat de douane je aanhoud en je vordert de BPM af te dragen wat je dus al gedaan hebt. ;)
Dus je mag kan inderdaad t/m 12 oktober op deze plaat rijden. :)
Afbeelding
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 okt 2008, 15:17

proficiat met de aankoop, hij ziet er knap uit.
veel plezier ermee en kom maar vlug eens naar een meet :wink:
jessescps
Be Mini
Be Mini

09 okt 2008, 22:17

hoi mooie mini heb je hoor
als je nederlandse navigatie wil dan moet je naar wheels online
in sliedrecht die doen er andere software op kost 35 euro
dan heb je nederlandse spraak en handleiding plus birdview

gr jesse
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

09 okt 2008, 22:27

Hey Jesse, dat is zeker een goede tip! :D

Rijd momenteel met de originele Duitse navigatie. Ook met birdview enz.. gaat prima overigens, heb dat vrouwtje in het Engels ingesteld en ze is best vriendelijk, zegt netjes please enz.. haha 8) :P

Kijk het eerst nog even aan, heb nml nog niet echt straten ontdekt die er niet opstaan en Eindhoven is nogal aan verandering onderhevig :roll:, dus valt me tot dusver goed mee.

Zeker bedankt voor de tip! Ga ik in de toekomst zeker gebruiken!
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 okt 2008, 22:28

nette car!!!
meer :Foto :Foto :Foto
Black Out
One wheel wonder
One wheel wonder

10 okt 2008, 08:27

Hey Suzanne!

Leuke Mini :D!
Nu snap ik waarom je in mijn voorstellingsronde zei dat ik er geen spijt van krijg...je hebt een grijns van oor tot oor :D .

Succes met de Mini.

Terug naar “Show your ride”