Chili Spoiler monteren

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Chili Spoiler monteren

06 jul 2006, 15:26

Gisteren heb ik bij Ida haar oude spoiler opgehaald (was gezellig :D )
Maar ik ben bij enkele autobedrijven geweest en ze rekenen toch gauw 1 a 2 uur om dat ding te monteren. Bij bmw is het uurtarief 80 ex.
Dus aangezien hier veel technische mensen zitten met verstand van zaken aan hen de vraag of en zo ja hoe ik die spoiler het mooiste kan monteren.

Ik zit aan een mal van karton te denken, maar tips zijn welkom!
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2006, 15:33

Ik zou de spoiler gewoon lijmen, scheelt weer een paar gaten... :wink:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2006, 15:43

Ken je niet toevallig een automonteur die ook nog een vriend van je is. Die kan je misschien wel helpen met monteren. En idd ik zou ook liever lijmen dan boren...
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jul 2006, 15:58

ja dat doe ik liever ook...maar er zitten nou eenmaal bouten in. misschein dat ik die eraf kan halen. Waarmee zouik het beste kunnen lijmen? Hij moet er niet onderweg af waaien
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2006, 16:00

In ieder geval niet met een pritt-stiftje :mrgreen:
Voor die spoilers te lijmen hebben ze speciale kit, deze tasten ook de verf en het materiaal van de spoiler niet aan. Deze kit leveren ze vast bij een goede tuningshop.
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jul 2006, 16:03

ok gaan we even achterheen...
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2006, 16:50

De MINI-dealer (werkplaats) wil je vast wel het merk en type van de lijm verklappen.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
jschip
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

06 jul 2006, 16:53

Spoiler kun je goed plakken met ruitenkit. Wel eerst even primeren. Kost samen ca. 15 euro bij de automaterialenzaak. Gaatjes boren is niet zo moeilijk. Langs binnen kun je ook zien waar je ongeveer moet boren.

Succes!
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jul 2006, 18:04

Inderdaad ruitenkit is goed spul. Heb ik bij jeep gedaan om panelen van aluminium te plakken waar normaal riuten zitten: ging om grijskenteken auto. Is gejat en nooit meer teruggezien. :(

Ik denk dat ik binnenkort ook naar Breda ga, schijnt daar gezellig te zijn.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2006, 18:19

Zowel de koffie en de cola smaken daar goed :D :D
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

06 jul 2006, 20:07

Mini Poeper schreef:Inderdaad ruitenkit is goed spul. Heb ik bij jeep gedaan om panelen van aluminium te plakken waar normaal riuten zitten: ging om grijskenteken auto. Is gejat en nooit meer teruggezien. :(

Ik denk dat ik binnenkort ook naar Breda ga, schijnt daar gezellig te zijn.
Altijd welkom hoor, ik had alleen gisteren niet zo veel tijd omdat ik Rick moest ophalen bij de oppas, al met al toch nog een uur :shock: staan
kletsen over Mini :mrgreen: . @Erik-de-perik ook nog vergeten een foto te nemen. :?
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jul 2006, 23:49

Blont-007 schreef:Altijd welkom hoor, ik had alleen gisteren niet zo veel tijd omdat ik Rick moest ophalen bij de oppas, al met al toch nog een uur :shock: staan kletsen over Mini :mrgreen: . @Erik-de-perik ook nog vergeten een foto te nemen. :?
ja jammer, had goed in het rijtje gepast...

spoiler zit er op btw. met polymax kit (soort ruitenkit) én gaatjes. Mijn vader durfde het aan en ziet er super uit.

Foto;s volgen..
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 02:27

Hey, wat is dat nou! Zonder mijn aanwezigheid. Wilde je nog mijn dremel aanbieden, maar zal het in het vervolg wel achterwegen laten.

Na een hele dag achterin gezeten te hebben, ook niet tussendoor in een MINI gereden te hebben, bij thuiskomst was dit ook niet mogelijk :bier (leven het terras). Moet ik nu vernemen dat je me voor zoiets niet eens gaat uitnodigen. Gaat je een rondje kosten!

Bel je morgen wel even, wil het toch wel zien.

Toch maar even opzoek naar een zwarte spoiler....;)
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 02:29

Blont-007 schreef:Altijd welkom hoor, ik had alleen gisteren niet zo veel tijd omdat ik Rick moest ophalen bij de oppas, al met al toch nog een uur :shock: staan
kletsen over Mini :mrgreen: . @Erik-de-perik ook nog vergeten een foto te nemen. :?
Haha, dat was me idd wat. Vier keer de melding gemaakt dat je haast had, en steeds weer een nieuw onderwerp. Volgende keer neem ik voor de zekerheid wel een kan koffie mee.. (wel met Erik zijn auto dan, hoef persoonlijk die koffie vlekken niet :D)
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jul 2006, 10:58

Raymond schreef:Hey, wat is dat nou! Zonder mijn aanwezigheid. Wilde je nog mijn dremel aanbieden, maar zal het in het vervolg wel achterwegen laten.

Na een hele dag achterin gezeten te hebben, ook niet tussendoor in een MINI gereden te hebben, bij thuiskomst was dit ook niet mogelijk :bier (leven het terras). Moet ik nu vernemen dat je me voor zoiets niet eens gaat uitnodigen. Gaat je een rondje kosten!

Bel je morgen wel even, wil het toch wel zien.

Toch maar even opzoek naar een zwarte spoiler....;)
ja sorry, wilde het toch niet zelf doen...dus mijn vader maar voor het karretje gespannen...

Terug naar “Exterieur”