Hallo Mensen,
Mijn naam is Lars Janssen, 27 jaar woonachtig in het mooie Nootdorp. Rij nu alweer ruim een jaar in de S.
Ik kwam met de Cooper in aanraking doordat ik de 7serie van mijn baas zo af en toe bij Van Poelgeest in Katwijk bracht voor onderhoud. Daar kreeg ik altijd een leen auto mee en dat was de Cooper. Vond ze vanaf moment 1 heerlijk rijden en toen mijn broer (NewCooper) er 1 kocht heb ik mijn Honda Civic te koop gezet. Meteen gaan zoeken naar een mooie Cooper en kocht een Cooper chili uit 2003. Eigenlijk een klein jaartje mee gereden omdat ik toch graag naar de S wilde overstappen.
Rij dus nu ruim een jaar in een R53 en dat bevalt erg goed. Deze electric blue chili is ondertussen ook weer flink veranderd.
Hou jullie op de hoogte,
Lars
Cooper larS *update*
- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Cooper larS *update*
Laatst gewijzigd door Cooper larS op 18 feb 2011, 17:38, 8 keer totaal gewijzigd.
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Dank jullie voor het welkomstonthaal
Ik zal de foto's er proberen op te zetten. Kreeg net de melding eerst een bericht te plaatsen of een dag aangemeld te zijn voordat ik de foto's kon plaatsen...
Zal dit morgen doen!

Ik zal de foto's er proberen op te zetten. Kreeg net de melding eerst een bericht te plaatsen of een dag aangemeld te zijn voordat ik de foto's kon plaatsen...
Zal dit morgen doen!
- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Oke mensen hier zijn de foto's van mun Coopertje...
De Chili Red:

Nee er zal niet te veel aan gebeuren. Zowieso stripes en hopelijk de witte S spokes (nieuwe model). Misschien aero kit en ramen blinderen...
De Chili Red:

Nee er zal niet te veel aan gebeuren. Zowieso stripes en hopelijk de witte S spokes (nieuwe model). Misschien aero kit en ramen blinderen...
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors