Het was echt super gezellig. Ik denk dat iedereen het met mij wel eens was als ik het zo mocht horen dus

Voor de thuisblijver:
Ik had dus ze naar mijn thuis laten komen. Waar hun 4 taarten op hun te wachten en ze vielen wel in de smaak blijkbaar

En dan heb ik en Annet ook nog eventjes een haai zitten te aaien (woordspeling

Daarna hebben we nog de ezel en de lama gaan strelen, ale dat heeft weer Annet gedaan.

En dan zijn we richting St. Vith vertrokken. Uurtje en half later zijn we aangekomen en direct eventjes de kamers gaan inspecteren

Daarna richting het stadje geweest voor een natje en een droogje zoals ze dat zeggen. En wat multimediashoppen in het zo goed als dood uit ziende stadje.
Hierna zijn richting B gegaan en dat was het parcour met de kegel. Waar den danny blijkbaar de snelste was, ja das die S pijp he jong

Bon daarna naar het andere stadje gereden (Malmedy) Daar iets gaan eten waar ze het verschil niet kennen tussen koe en kip, zowat alles lieten vallen en ondanks ze volgens het bord buiten NL, Duits en en Frans spreken spraken ze er niks van de drie. En ze hebben zeker een ice tea glas minder

Daarna wouden we nog in een paar huizen verder een ijsje gaan eten, maar ondanks dat haar zaal zo goed als leeg was had ze geen plaats meer om ons te zetten... Geen ijsje dus, dan maar nog iets gedronken in het hotel samen met de ene vrouw die letterlijk van haar stok ging ondanks ze nog zoveel moeite deed om de muziekspeler aan gang te krijgen

Dan gaan slapen en een simpel maar lekker ontbijt gegeten, waar we letterlijken verschillende hele broden per man binnen speelden.
Dan in de volle mist de rit dan waar wel wat bochtenwerk in zat en vooral het straatje op het einde daar in het bos. En daarna goedkoop getankt 1,18 voor V-power. Dan terug naar het hotel gereden en afscheid genomen.
Films en foto's komen er nog aan.