Ragnar's Mini cooper -> !!!SOLD!!!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Pieterbg,Sven,Fred,Marss,Menno, MarkS en Coen - bedankt voor de mooie woorden.

Ben er zelf ook erg blij mee. En dat rijdt hij ook zeker lekkerder dan de vorige veren.. Zelfs mijn vriendinnetje zegt het.. Die rijdt ook als een MINI coureur. over de rontondes en S-bochtjes...
@ Ida - Leuk idee. Even kijken hoe we dat kunnen regelen.... p.s. Vraag van de wederhelft.. of je al een nieuwe phone had

Ben er zelf ook erg blij mee. En dat rijdt hij ook zeker lekkerder dan de vorige veren.. Zelfs mijn vriendinnetje zegt het.. Die rijdt ook als een MINI coureur. over de rontondes en S-bochtjes...

@ Ida - Leuk idee. Even kijken hoe we dat kunnen regelen.... p.s. Vraag van de wederhelft.. of je al een nieuwe phone had

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Fred - is dat een goed teken of een slecht teken??? ik hoop het eerste..Fred schreef:Weet niet hoe het komt, maar toen ik dit postte zag ik enkel de vorige reeks picsFred schreef:Wat een verschil, hij ligt echt heel lekker. Velgen komen ook 10x beter uit met verlaging. Echt dikke bak geworden!
![]()
Mooie pics in het bos![]()
![]()

Onze sponsors