Heb een Nokia E71 gescoord, haha maar vind hem toch wel ingewikkeld, mss verkopen en andere scoren.Mac Mini schreef: @ Ida - Leuk idee. Even kijken hoe we dat kunnen regelen.... p.s. Vraag van de wederhelft.. of je al een nieuwe phone had

wel aangezien de eerste reeks op een parking genomen was, en ik toch al zo bofte is dat goed eMac Mini schreef:@Fred - is dat een goed teken of een slecht teken??? ik hoop het eerste..Fred schreef:Weet niet hoe het komt, maar toen ik dit postte zag ik enkel de vorige reeks picsFred schreef:Wat een verschil, hij ligt echt heel lekker. Velgen komen ook 10x beter uit met verlaging. Echt dikke bak geworden!
![]()
Mooie pics in het bos![]()
![]()
Lol dat was precies hetzelfde als ik zelf heb gehad...Mac Mini schreef:@maarten - Met montage een klein probleempje gehad voor tikte hij als ik over een hobbel had gereden.. had de bovenste moer van de sportonderstelstang geprobeert los te draaien en later vergeten vast te zetten.. Na alles na te lopen en even met 0900-COENDEK te bellen was het snel gevonden.. Ik de Ukkel..![]()
@ Dick - doe me best! Hoe bevallen jou wieltjes en uitlaat?..
@denizg - bedankt! kan ze ook voor jouw bestellen..
Onze sponsors