Gsik stelt zich voor!
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat heb je zoal aan Cooper S staan dan? Zolang het maar niet boven de 18000 euro komtLet's MINI schreef:Succes met speuren.. En je mag mij ook altijd even inschakelen.. Kan altijd even voor je kijken, of wij wat leuks hebben staan...
Gr,
Linda MINI Arnhem/ Let's MINI
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die kilometerstand hoeft helemaal geen probleem te zijn. Veel belangrijker is het of de MINI netjes bereden is (goed warmrijden, niet alleen maar korte ritjes etc.) en of hij (of moet ik zij zeggen
) altijd op tijd de onderhoudsbeurten heeft gehad. Als dit zo is, denk ik dat deze kilometerstand geen reden hoeft te zijn om de auto te laten staan.
Edit: Ik zie net om welke MINI het waarschijnlijk gaat en die ziet er erg aantrekkelijk uit. Bijzonder goed uitgerust, twee jaar MINI Next garantie en erg netjes geprijsd. Die auto lijkt me absoluut het bekijken waard, zeker omdat hij bij een BMW-dealer staat.

Edit: Ik zie net om welke MINI het waarschijnlijk gaat en die ziet er erg aantrekkelijk uit. Bijzonder goed uitgerust, twee jaar MINI Next garantie en erg netjes geprijsd. Die auto lijkt me absoluut het bekijken waard, zeker omdat hij bij een BMW-dealer staat.

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je bedoelt die met Aeropakket en ALPHINA'S??
De voormalig eigenaar moet hier bijna wel eens geweest zijn aangezien er coendek-style achterlichten opzitten en die kun je helaas niet kopen....(misschien dus wel een liefehbber die zorgvuldig met zijn wagen is omgegaan
)
De wagen ziet er errug mooi uit, hoef je weinig aan te veranderen...
Succes met je zoektocht!
De voormalig eigenaar moet hier bijna wel eens geweest zijn aangezien er coendek-style achterlichten opzitten en die kun je helaas niet kopen....(misschien dus wel een liefehbber die zorgvuldig met zijn wagen is omgegaan

De wagen ziet er errug mooi uit, hoef je weinig aan te veranderen...
Succes met je zoektocht!
Onze sponsors