De 2 liter SD van Peet - The End

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 okt 2008, 21:17

iDarkDesign schreef:Hey heb je dat airbag lampje eigenlijk al uit weten te solderen?

iDD
YES !!! Aangezien de stoelen er ook uit moeten kunnen heb ik er gewoon betere stekkers op gesoldeerd en daarna het lampje gereset met mijn Autel apparaat. Sindsdien nergens meer last van !!!
hmm... blijkbaar geen foto's van op mijn site geplaatst..... zal us kijken of ik die nog heb.

edit: schande !! geen piccies van gemaakt !!!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 okt 2008, 06:36

So he, toch maar een mailtje naar M7 gestuurd en gisteravond al meteen antwoord van Peter dat ze nooit problemen met de filters hebben gehad maar altijd proberen tot een oplossing te komen dus ik heb nu piccies gemaild.
De reactie alleen al verdient een pluim !
iDarkDesign
Transformer

14 okt 2008, 11:48

Che schreef:
iDarkDesign schreef:Hey heb je dat airbag lampje eigenlijk al uit weten te solderen?

iDD
YES !!! Aangezien de stoelen er ook uit moeten kunnen heb ik er gewoon betere stekkers op gesoldeerd en daarna het lampje gereset met mijn Autel apparaat. Sindsdien nergens meer last van !!!
hmm... blijkbaar geen foto's van op mijn site geplaatst..... zal us kijken of ik die nog heb.

edit: schande !! geen piccies van gemaakt !!!
Is het voor een leek te doen of wat? Bij de dealer zeggen ze doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en niet begrijpen waarom het überhaupt brand. Wat een debielen soms. Ik zou heel graag de sensor foppen ofzo.

iDD
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 okt 2008, 17:57

Zou ik ook zeggen als je er geld voor kunt krijgen dat je het niet snapt :D:D
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 okt 2008, 20:52

@iDD > ik heb dus het lampje niet gefopt maar betere stekkers onder de stoelen gemonteerd. Als je het lampje wilt foppen moet je er een weerstand van 4 ohm in solderen.
Het is goed te doen maar weet natuurlijk niet hoe handig jij bent. Amsterdam-Limburg is een eindje maar kan je er altijd bij helpen natuurlijk.

Vandaag heeft Beek de schijfjes, remleidingen en Forge tankje opgestuurd en aangezien ik donderdag vrij heb genomen kan ik mijn dagen weer nuttig gaan vullen !!
Tevens van M7 al min of meer bevestiging gekregen dat ze me een nieuw filter gaan leveren. Echt een goede service !!
iDarkDesign
Transformer

14 okt 2008, 22:42

4 ohm.... in solderen. Klinkt vrij simpel, maar zal het wel weer niet zijn :p

ben wel redelijk handig, maar moet wel een juiste guide hebben.

iDD
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 okt 2008, 06:19

iDarkDesign schreef:4 ohm.... in solderen. Klinkt vrij simpel, maar zal het wel weer niet zijn :p

ben wel redelijk handig, maar moet wel een juiste guide hebben.

iDD
die guide staat hier ergens op het forum...vgl mij een link naar NAM??

Zojuist bevestiging van M7 dat ik een nieuwe filter krijg....superservice van die gasten zeg !!!!

Iemand hier had van Autostyle die dichte luchthappers voor onder de raam.....weet iemand nog wie dat is ??????
iDarkDesign
Transformer

15 okt 2008, 13:13

C'est moi!

Orciari happers. Ff in kleur laten spuiten en plaatsen! (10 minuutjes werk!)

iDD
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 okt 2008, 14:18

iDarkDesign schreef:C'est moi!

Orciari happers. Ff in kleur laten spuiten en plaatsen! (10 minuutjes werk!)

iDD
das toevallig, waren ze duur ? goede pasvorm ? spuiten, wat is de originele kleur dan want ze mogen wat mij betreft zwart zijn en anders spuit ik ze zelf wel zwart.

ps kan op autostyle site niets vinden, heb he toevallig nog ergens een bestelnummer of exacte benaming ?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2008, 17:42

Che, ze worden toch echt bij de autostyle verkocht. Daar kosten ze iets van 115 euro. Kleur van die dingen is wit.

Ik heb ze ook bij south classic city gezien op ebay en daar waren ze iets van 80 euro...

Orciari luchthappers :D

Dit zijn ze. Alleen moet je ze dan nog laten spuiten.
iDarkDesign
Transformer

15 okt 2008, 18:36

ze komen in primer grijs/wit. En je kan ze bestellen bij de dichtstbijzijnde autostyle handelaar. (autostyle verkoopt niet direct aan particulieren).

OC 405
Motorkapluchtinlaten BM New Mini
Motorkapluchtinlaten BMW New Mini
BMW/ New MINI €115,50

Pasvorm is perfect en zijn goed afgewerkt. Als je ze zelf kan spuiten zou ik dat zeker doen.

iDD
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 okt 2008, 20:21

Hee bedankt mannen !! Had gehoopt dat ze wat goedkoper waren dus wacht er nog maar even mee totdat ik de nieuw M7 filter in huis heb.
Vandaag is het andere speelgoed ook binnengekomen, nu alleen nog wachten op de downtubes via Pieter.

Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

15 okt 2008, 20:30

Lekker bezig!

iDD
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 okt 2008, 20:42

iDarkDesign schreef:Lekker bezig!

iDD
Potverdomme, net een start gemaakt met jouw topic doorspitten, heb nu al laserogen !!!
Wel vette mods man en mooie piccies !!
Sta erg te kijken vh formaat van je nieuwe remblokjes. Past dat formaat zonder meer in je achterste, standaard remklauwen ??? Klaas adviseerde mij om de oem BMW blokken te nemen op de Taroxschijven achter maar twijfel nu toch wel. Kabeltje voor slijtage indicatie interessert me niet.
Nu maar even sparen voor de remmen aan de voorzijde, als die versleten zijn wil ik er 6 pots Tarox met schijven op.
Denk dat ik Peet maar te koop zet.... :lol: :lol: :wink:
Laatst gewijzigd door ginoceros op 26 okt 2008, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
iDarkDesign
Transformer

15 okt 2008, 20:47

Nee ik heb achter gewoon normale blokjes zitten! Zijn net vorige week bij Beek gekocht. (die kan je zo vertellen wat er bij mji op zit) alleen schijven achter zijn performance. Die grote blokken zitten in de AP remmen.

iDD

Terug naar “Show your ride”