Als je in of uitzoomt blijft je motorkap niet op dezelfde plek hoorcoendek schreef:MaVaEe schreef:Ja maar dan word je motorkap ook wazig!pieterdg schreef:Dit effect kan je ook krijgen door in te zoomen bij een lange sluitertijd, dus terwijl de sluiter open staat in of uitzoomen.
Best wel met statief
nope.. want je kap blijft steeds op de zelfde plek en op de zelfde afstand.. de rest niet want dat beweegt
Coen
Sharing pictures
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ik kan er bijna niet inkomen dat deze echt zo genomen zijn, zou het een erg goede PS job zijn? Want dit is echt nóg nicer dan de foto's uit BMW of Audi catalogi
Ondertussen sta ik ook nog voor het probleem dat ik er totaal niet uitgeraak welke ik eerst als bureaubladachtergrond moet instellen

Ik kan er bijna niet inkomen dat deze echt zo genomen zijn, zou het een erg goede PS job zijn? Want dit is echt nóg nicer dan de foto's uit BMW of Audi catalogi
Ondertussen sta ik ook nog voor het probleem dat ik er totaal niet uitgeraak welke ik eerst als bureaubladachtergrond moet instellen
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Denket ook, kostprijs van zo'n shoot alleen al. Hoeveel zou da nie kosten om op die locatie's en met die kar wa pics te gaan nemen
. Wat me realistischer lijkt is dat de fotograaf de locatie genomen heeft en de wagen in een aantal poses vastgelegd heeft ...
Hoe em het gedaan heeft stoort me niet echt, het resultaat is wat telt. Denk dat ik ook maar es zoiets ga proberen
Hoe em het gedaan heeft stoort me niet echt, het resultaat is wat telt. Denk dat ik ook maar es zoiets ga proberen
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Neem gewoon een foto van je zelf, met b.v. met je MINI 
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
FF een beetje gesoept.
Het lijkt er een klein beetje op.

(ben meer een shooter dan een shopper
)
Het lijkt er een klein beetje op.

(ben meer een shooter dan een shopper

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ smetje:
Het is altijd moeilijk iets te roepen. Zelf heb ik 2 Sigma lenzen en ben er zeer tevreden over.
Wat bij een 18-200 lens wel fijn is als ie staddy shock heeft. (geen idee of ik het goed schrijf)
Een aantal zaken zou ik zelf uitzoeken.
- Is het al een oude lens. nieuwe lenzen zijn verder ontwikkeld.
- Ik zou hem ook willen proberen. Werkt b.v. het diafragma goed, werk de autofocus goed bij voluit inzoomen.
- Geen beschadigingen op het glas van de lens.
Het kan dat iemand hem kwijt wil i.v.m. aanschaf van iets anders. Winkels geven vaak heel weinig terug dus je
kunt ook best een goede koop doen.
Succes Wim.
Het is altijd moeilijk iets te roepen. Zelf heb ik 2 Sigma lenzen en ben er zeer tevreden over.
Wat bij een 18-200 lens wel fijn is als ie staddy shock heeft. (geen idee of ik het goed schrijf)
Een aantal zaken zou ik zelf uitzoeken.
- Is het al een oude lens. nieuwe lenzen zijn verder ontwikkeld.
- Ik zou hem ook willen proberen. Werkt b.v. het diafragma goed, werk de autofocus goed bij voluit inzoomen.
- Geen beschadigingen op het glas van de lens.
Het kan dat iemand hem kwijt wil i.v.m. aanschaf van iets anders. Winkels geven vaak heel weinig terug dus je
kunt ook best een goede koop doen.
Succes Wim.

Onze sponsors