marss
Dat word een misselijk makende film om naar te kijkenmarss schreef:Zij heeft een lekker steady shot![]()
Die Dark Silver van mijn monteur is serieus snel, die heeft 280 pk, aluminium zuigers met bijpassende cilinderkop, lichter gemaakte en uitgebalanceerde krukas, en hij heeft ongeveer 500 meer ringronden gereden dan mijFred schreef:[@ berthil, hield je, je nou in of was die ds mcs ook echt snel? Leuk filmpje trouwens
Zeker. Zonde van de gewone banden anders, echt een aanrader die R888.StefanCS schreef:Je reed op de R888?
De grote foto is binnen. Had ietsje scherper gekunt maar is toch een mooie foto:Thomas schreef:Top, dankjewel! Heb een nieuw bureaubladachtergrondje nodig!
Grappig, de laatste keer dat ik bij de Ring was zag ik zijn Mini wel staan op de parkeerplaats en heb toen een praatje met hem gemaakt in mijn beste Duits over de aanpassingen van zijn Mini, 285pk had ie het over destijds.... Zeer indrukwekkendBerthil schreef: Die Dark Silver van mijn monteur is serieus snel, die heeft 280 pk, aluminium zuigers met bijpassende cilinderkop, lichter gemaakte en uitgebalanceerde krukas, en hij heeft ongeveer 500 meer ringronden gereden dan mij
Onze sponsors