Shadow_Breaker schreef:Kicker kwaliteitMarkS schreef:Als ik u was zou ik ook is gaan horen achter het merk Kicker...ik heb dat ook in de mini en is zeer aan te raden kwa prijs - kwaliteitverhouding!!
grtn![]()
hun versterkers zijn echt niet goed, veel problemen mee gehad, (vind het ook beetje sjonnie achtig staan die woofers)
maar de setjes van RF spelen veel zuiverder (zeker de nieuwe punch reeks) misschien is het de moeite om nog 2 maand te wachten op de Power reeks van RF maar tot hiertoe heb ik nog geen ervaring gehad met de nieuwe power reeks.
Wat je ook kan doen is naar Focal gaan (voor de composet vooraan en de ovals achteraan) deze is qua geluids kwaliteit toch 1 van de beste, maar je betaalt er ook voor als je de extreem goede reeks neemt (alleen zou ik van hum woofers afblijven en van hun versterkers ook, (versterkers kunnen nogal warm lopen: 70graden) en de woofers zijn maar zwakjes, mss kan een Kicker woofer of een RF woofer dit echt afmaken maar alpine mag je ook niet vergeten (prijs is heel goed en hun digitale versterkers zijn super klein en heel goed, maar hun woofers geven dan weer mindere geluidskwaliteit maar wel leuke trillingen)
Als je een woofer zoekt ik heb er nog 1tje liggen: een Hertz 15 inch'keen voor een goed prijsje doe ik hem wel weg
groetjes
waar ik één prijsofferte van heb is het volgende:
vooraan: Focal 130 V Slim 300eur
achteraan Focal: 165 CV1 149eur
PDX- versterker digital compact: 599eur
Alpine subwoofer: geen type weergegeven +- 500eur (incl afgewerkte kist)
werkuren: 300eur
totaal prijs: 1848eur..
Graag je mening Shadow_Breaker

heb het ook nog nooit horen spelen, maar heb nu de originele muziek instalatie..
zal toch duidelijk een verschil moeten geven he..
Gr.Mario