Black Out stelt zich voor
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Kuijt
- Mod virus alert!
Bericht
Heb zelf geen one, maar als je een one een Beek kuurtje geeft en je schroeft er een open lucht filter op krijgt ie vleugels en het geluid is ook lekker. Het opschakelen gaat veel beter, pakt lekker op, en verbruikt ook nog es minder benzine.
100 km/uur in 2e versnelling, niet gaan lachen S-users...
gr
John
100 km/uur in 2e versnelling, niet gaan lachen S-users...
gr
John
Like no other.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je verhaal komt me bekend voor. Ben ook helemaal gek van de MINI en ook nog zwart. Heb na lang zoeken mijn ONE gevonden, deze is iets gekieteld naar ongeveer 125 PK. En weet zeker, jouw MINI (One, Cooper of Cooper S) komt er wel.
En hier op het forum is zeer nuttige informatie en erg wrede MINI's te vinden.
En hier op het forum is zeer nuttige informatie en erg wrede MINI's te vinden.
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ken de prijzen van beek niet, maar bij heinz was het 450 euro voor de tuning en die bmc cda kan je op ebay kopen voor 180 euro
. Een openluchtfilter is ook leuk, maar daarmee ga je geen vermogen winnen, enkel ruiger geluid. Inlegfilter is ook goed voor een winst van een 3 tal pk's. Doe daar nog een uitlaat bij en je hebt al een heel vlotte one 

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is altijd balen , die ........... moeten gewoon met hun klauwen van een ander mans spullen afblijven ..
Ik zweer het als ik iemand betrapt blijft tie ernaast liggen !!!!
Maar denk maar zo beter nu als straks met je Mini !!!!
Succes met de afwerking van de schade ..
Ik zweer het als ik iemand betrapt blijft tie ernaast liggen !!!!
Maar denk maar zo beter nu als straks met je Mini !!!!
Succes met de afwerking van de schade ..
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Maar balen man! Hopelijk word alles vergoed.
Dit is ook een van de redenen dat ik bij de standaard radio van MINI blijf. Hij ziet er niet intressant uit maar past wel volledig in het interieur.Black Out schreef:Vannacht is er in mijn huidige auto ingebroken!
Complete dashboard bekrast en beschadigt en..hoe kan het ook anders...mijn mooie Alpine radio is weg![]()
![]()
![]()
Wat is dat ontzettend balen zeg...moest het even kwijt.

Maar balen man! Hopelijk word alles vergoed.

- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Daan,
Dat is echt balen dat ze niet van je spullen konden afblijven!!Zelf heb ik het ook meegemaakt bij m'n vorige auto..
Succes met je verdere zoektocht naar een zwarte mini..
Groetjes Dante
Dat is echt balen dat ze niet van je spullen konden afblijven!!Zelf heb ik het ook meegemaakt bij m'n vorige auto..
Succes met je verdere zoektocht naar een zwarte mini..
Groetjes Dante
Onze sponsors