Suzanne's Mini Cooper BRG .. Welke prijs zal hij krijgen...
- Walter_R
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Zo'n mooie kleur BRG die combi ook met het witte dak...blijft erg mooi
Groeten Walter
Nee Bah kan echt niet meer hoor...heb je er al Crocs of klompen bijgekochtSuzanne1 schreef:Oh ja ook nog nieuwe matten, heb nu nog steeds (helaas) die boerderij dingen![]()

Zo'n mooie kleur BRG die combi ook met het witte dak...blijft erg mooi

Groeten Walter
- Suzanne1
- 4 op een rij!
Bericht
Jaah! heb de aerotwins van Bosch (@MaVaEe je hoeft dus niet meer langs de Halfords, anyway thnx) Ze zien er goed uit
En heb nu striping! Helemaal hip! Nu is het nog meer Mini (vind ik dan
)
Morgen showen (nog eerst ff wassen... pff blijf bezig, maar hij is nu alweer vies.. dat stomme verbouwen in Eindhoven...)

En heb nu striping! Helemaal hip! Nu is het nog meer Mini (vind ik dan

Morgen showen (nog eerst ff wassen... pff blijf bezig, maar hij is nu alweer vies.. dat stomme verbouwen in Eindhoven...)
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan er morgen helaas niet bij zijn
Jaaa nu willen we ook foto's zien!Suzanne1 schreef:Jaah! heb de aerotwins van Bosch (@MaVaEe je hoeft dus niet meer langs de Halfords, anyway thnx) Ze zien er goed uit![]()
En heb nu striping! Helemaal hip! Nu is het nog meer Mini (vind ik dan)

Ik kan er morgen helaas niet bij zijn

- Suzanne1
- 4 op een rij!
Bericht
Hierbij wat foto's 
Heb het serieus voor elkaar gekregen alle foto's onscherp te maken, maar heb geen zin om weer naar beneden te lopen
ben blij dat ik zit
haha
Dus hierbij hele mooi onscherpe foto's

De aerotwins van Bosch (moet alleen nog iets lager afgesteld worden, vind het mooier als het in het zwart valt)

Hij lijkt alleen helemaal links niet goed aan te sluiten, merk ik overigens niets van met wissen... Meer mensen met dat 'probleem'?

Heb het serieus voor elkaar gekregen alle foto's onscherp te maken, maar heb geen zin om weer naar beneden te lopen

Dus hierbij hele mooi onscherpe foto's

De aerotwins van Bosch (moet alleen nog iets lager afgesteld worden, vind het mooier als het in het zwart valt)

Hij lijkt alleen helemaal links niet goed aan te sluiten, merk ik overigens niets van met wissen... Meer mensen met dat 'probleem'?
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Suzanne, dat met die ruitenwissers hebben meer mensen . Dit komt door de vorm van de ruit. Je kunt het een beetje op lossen door de wisser een beetje te buigen. Ik zelf heb het ook maar ervaar er geen hinder bij het wissen. Ben er nog steeds content over die wissers en heb ze nu al best lang.
Je striping is heel mooi geworden. Durfde je het niet aan met water een zeep ??
Moeten gauw eens een keertje meeten
Je striping is heel mooi geworden. Durfde je het niet aan met water een zeep ??
Moeten gauw eens een keertje meeten

- Suzanne1
- 4 op een rij!
Bericht
Vind zelf de striping super, moest in t begin even wennen, maar vind het zonder toch vrij kaal. Wit dak en spiegels, horen ook witte streepjes bij vond ik.
Robbee vind die van jou ook nog steeds erg hip, heb je volgens mij poosje geleden zien rijden. Heb je donker haar?
Wat betreft die ruitenwissers, vind t helemaal niet storend, maar t viel me op.
Heb de gok maar niet gewaagd inderdaad
was maar 20 euro duurder om t te laten doen, en zij plakken droog.. (een bekende van ons heeft een reclamebureau, dus t was zeker niet duur).
Moeten zeker eens gaan meeten! Ben ook erg benieuwd naar jouw auto van dichtbij.. Kom je morgen ook naar Arnhem?
Je staat trouwens niet (vaak?) meer tegenover t fontys, of wel?
Robbee vind die van jou ook nog steeds erg hip, heb je volgens mij poosje geleden zien rijden. Heb je donker haar?
Wat betreft die ruitenwissers, vind t helemaal niet storend, maar t viel me op.

Heb de gok maar niet gewaagd inderdaad

Moeten zeker eens gaan meeten! Ben ook erg benieuwd naar jouw auto van dichtbij.. Kom je morgen ook naar Arnhem?
Je staat trouwens niet (vaak?) meer tegenover t fontys, of wel?
Onze sponsors