Wooow, echt super vet

De folie is harder en steviger dan je zou denken. De lak blijft in ieder geval steenslag vrij.DennisW schreef:Kwam laatst in Dubai één of andere dikke Mercedes die ook volledig gewrapt was in het mat-zwart. Dit was ook echt heeel superrrr mooi .....en trok heel wat bekijks daar zo. Lijkt mij wel wat op m'n Saab![]()
Maar hoe zit dat met steenslag???? Blijft het dan wel mooi omdat de folie zacht is t.o.v. de lak die op de auto zit??
Ben benieuwd naar jou ervaringen na verloop van tijd. Vindt het echt heel erg mooi lijken! Ps. Heb jij je wielen ook laten wrappen?Tasha schreef:De folie is harder en steviger dan je zou denken. De lak blijft in ieder geval steenslag vrij.DennisW schreef:Kwam laatst in Dubai één of andere dikke Mercedes die ook volledig gewrapt was in het mat-zwart. Dit was ook echt heeel superrrr mooi .....en trok heel wat bekijks daar zo. Lijkt mij wel wat op m'n Saab![]()
Maar hoe zit dat met steenslag???? Blijft het dan wel mooi omdat de folie zacht is t.o.v. de lak die op de auto zit??
Nee....wel de kerst cadeautjesDennisW schreef:Ben benieuwd naar jou ervaringen na verloop van tijd. Vindt het echt heel erg mooi lijken! Ps. Heb jij je wielen ook laten wrappen?Tasha schreef:De folie is harder en steviger dan je zou denken. De lak blijft in ieder geval steenslag vrij.DennisW schreef:Kwam laatst in Dubai één of andere dikke Mercedes die ook volledig gewrapt was in het mat-zwart. Dit was ook echt heeel superrrr mooi .....en trok heel wat bekijks daar zo. Lijkt mij wel wat op m'n Saab![]()
De plannen zijn simpel. Er komt glanzend onderaan de portieren Cooper S te staan. In de stijl van de Porsche 997 GT3 RS.Fred schreef:Vet vraag me alleen af hoe het zit met het cooper S logo, is de folie daar uitgesneden ofzo of hebben ze het logo terug opgekleeft nadat de folie erop gekleefd werd. Iig erg dik, en ben benieuwd naar je volgende week plannen
Onze sponsors