Geef eens iets ander, geef een dagje MINI cabrio!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Geef eens iets ander, geef een dagje MINI cabrio!

07 jul 2006, 22:40

Hallohallo allemaal,

Toen ik me aanmeldde hier op het forum heb ik er naar mijn weten al eens iets over losgelaten. Omdat het nu bijna zo ver is wilde ik toch een topic openen voor jullie reacties. Wellicht kan je er zelf een leuk idee door op doen?

Ik ken Suzan al een tijdje, via mijn tante, haar moeder is namelijk franchise partner van mijn tante, samen runnen ze een Intertoys en Jamin.

Toen ik Suzan leerde kennen was ze ál helemaal MINI-fan, daarmee bedoel ik écht serieus MINI-fan. En net als ik wilde ze toen al een MINI. Inmiddels heb ik er, zoals velen weten, al een. Zij helaas niet. Ik vind het heel vervelend voor haar, maar gelukkig geniet ze net zo van mijn MINI als ik. Ze moét iedere keer dat ik bij de winkel kom iets van de MINI zeggen, dat kan ze gewoonweg niet laten! Ook krijg ik iedere keer weer van haar moeder te horen hoe verzot ze op het autootje is en hoe ze reageert als ze er een tegenkomen. Geweldig om te horen!!

Nou is ze a.s. maandag (10 Juli) jarig en word ze 21. Ik wilde dit keer voor haar verjaardag iets origineel cadeau doen, iets wat ze nooit meer zou vergeten!!

Toen ik in Februari bij RENOVA Breda kwam gaf een van de verkopers van BMW mij een grandioos goed idee. Een idee waarvan ik van te voren eigenlijk had verwacht dat het niet te regelen zou zijn. Haar een dagje MINI cadeau te doen, niet zo maar een MINI, maar een cabrio variant!

Afgelopen Woensdag even naar RENOVA gebeld om te vragen of ze het nog niet vergeten waren. "Nee, zeker niet” zei de verkoper in kwestie. Ik kan a.s. Maandag de auto ophalen, hij word netjes gewassen en schoongemaakt voor ik hem ophaal in Breda. Ook hebben ze voor haar een "verrassingspakketje" gemaakt, ze is tenslotte zeker te weten een potentiële klant en om het echt nooit meer te vergeten regel ik nog een 1:18 model van de MINI cabrio waar ze in gaat rijden!

Haar moeder zei dat ze het echt onwijs leuk zou vinden en tot zo ver weet ik zeker dat de mensen die het al wisten hun mond niet voorbij hebben gepraat!

Ik heb ontzettend veel zin in Maandag, want na alles wat ze voor me heeft betekend en voor me betekend heeft is het nu eindelijk tijd voor mij om dat bekkie te zien als haar droomautootje op de oprit staat!

Uiteraard zal ik maandag als ze helaas weer afscheid heeft moeten nemen van d'r 1-dag-MINI een verhaaltje schrijven met wat ze ervan vond.

Afbeelding

Uiteraard wil ik hier ook neerzetten dat ik het echt ontzettend aardig vind van RENOVA dat ze speciaal hiervoor een MINI hebben gereserveerd voor een hele dag voor nop en dat ze een verrassingspakketje in elkaar hebben gezet! Zonder hen had ik dat waarschijnlijk op mijn buik kunnen schrijven! RENOVA, mijn complimenten hiervoor en onwijs bedankt!!!

Groet,

CooperS-indiblue
Afbeelding
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 22:55

Erg gaaf idee van jouw (en Renova :wink: ).
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

07 jul 2006, 23:01

Gaaaf, en goed geregeld Kaj !! Toppie RENOVA !! (shakeit) (wordt druk daar denk ik) :mrgreen:
Ga je met Susan de Mini ophalen in Breda of ga je alleen anders kom ik nog even kijken. :mrgreen:
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:04

Dat zijn toffe acties!!!
Merk ook dat er diverse dealers zijn die belangeloos een MINI ter beschikking hebben gesteld voor de Swetterhage rit welke komende zondag gereden gaat worden. De dealers weten inmiddels dat ze niet zomaar auto's verkopen maar een soort "way of life"
Renova stijgt ook weer op de ladder.

Fijne dag maandag Kaj
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:04

Dat is wel weer een leuke verrassing Kaj! Erg goed! Het meisje zal zich zeer vereerd voelen :D :D
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:06

Je kan trouwens altijd een keer een dagje ruilen met mijn kabrio. Wicked en ik doen daar niet zo moeilijk over. Dus als het smaakt naar meer.......
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:20

Kijk, dit is nog eens een mooi aanbod :D
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:33

Kijk dat zijn de kado's!! Kijk ik ben ook best blij als ik voor mijn verjaardag pakketje van Gall & Gall krijg hoor! Maar zo'n cabriodagje is helemaal top! Maandag volgens mij ook erg lekker weer, dus dat is helemaal top!! Leuk idee Kaj!!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:39

Blont-007 schreef:Gaaaf, en goed geregeld Kaj !! Toppie RENOVA !! (shakeit) (wordt druk daar denk ik) :mrgreen:
Ga je met Susan de Mini ophalen in Breda of ga je alleen anders kom ik nog even kijken. :mrgreen:
Ik ga hem eerst ophalen zelf. Dan zet ik hem bij hun op de oprit als dat een beetje geluidloos en onopvallend wil lukken en de rest merken we vanzelf! :mrgreen:
mini7benno schreef:Je kan trouwens altijd een keer een dagje ruilen met mijn kabrio. Wicked en ik doen daar niet zo moeilijk over. Dus als het smaakt naar meer.......
Heel verleidelijk aanbod! Ik heb altijd al eens met een S-cabrio willen rijden, dus dat wil ik zeker een keer met je afspreken! Mijn vader is ook helemaal weg van witte MINI's, met name bij de cabrio vind hij het goed staan, dus die vind het zeker te weten een mooi MINI. Bedankt voor het aanbod!!
henkietenk schreef:Maandag volgens mij ook erg lekker weer
HET MOET!!!

Er zijn trouwens al snel een hele hoop leuke reacties! Niet te geloven, had het om heel eerlijk te zijn niet verwacht, zo veel in zo'n korte tijd.... :oops: SUPER jongens, heerlijk zulke enthousiaste MINI-liefhebbers!! Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 07 jul 2006, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:41

CooperS-indiblue schreef:Heel verleidelijk aanbod! Ik heb altijd al eens met een S-cabrio willen rijden, dus dat wil ik zeker een keer met je afspreken! Bedankt man!!!

Er zijn trouwens al snel een hele hoop leuke reacties! Niet te geloven, had het om heel eerlijk te zijn niet verwacht, zo veel in zo'n korte tijd.... :oops: SUPER jongens!! Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Laat maar wat horen Kaj. Enne....die reakties, Dat is waar we dit forum voor op poten hebben gezet. Het lijkt te werken. Mensen met MINI-hart vinden elkaar gewoon hier. :))
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2006, 23:45

mini7benno schreef: Mensen met MINI-hart vinden elkaar gewoon hier. :))
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!

Ik laat zeker wat van me horen! Echt mega bedankt voor je aanbod, is voor mij ook een soort "droom" die uitkomt, een S-cabrio....... in het wit!
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

08 jul 2006, 08:48

Wat een topidee van jullie beide zeg :D

Laat zeker ff weten wat jullie van de dag vonden en natuurlijk pica's (een blij mini-gezicht kan je nooit teveel zien)

Have fun!!!
Afbeelding

Volledig MINI minded!

08 jul 2006, 08:59

Strakke actie!!!

Maandag is het schitterend weer dus dat wordt een topdag 8) 8)

Hele dag het kapje open en gaan met die banaan.

Dat wordt genieten! Laat ons maar weten hoe het is afgelopen. We zien er wel verschijnen op het forum ;-) en op één van de meetings als ze heeft gekozen. :P
ooooooooooooooh, dat gaat wat worden maandag :hoera
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2006, 10:29

Mooi cadeau Kaj. Ze zal de dag van haar leven hebben.
Ook nog lekker weer maandag :zon

Feliciteer ze namens de club en neem haar eens mee naar een meeting. :D
Franky2006
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

08 jul 2006, 10:32

Zeker zaken gedaan met Bernard. Toppertje die man....Mijn mini komt daar ook vandaan......Je komt niet veel zaken tegen in Nederland waar je zo wordt behandeld....
Gr. Frank
** The sky is the limit **

Terug naar “Kletshoek”