Romano,
De hendel kan 2 kanten op.
1 kant is voor het verstellen van de rugleuning, en 1 kant voor het instappen achterin (leuning naar voren + stoel verschuiven). Je hebt de hendel waarschijnlijk de verkeerde kant op gedaan, en dan klapt e rugleuning ineens naar voren omdat er geen tegendruk is want je zit er niet op.
Gr. Rini
Bijrijdersstoel
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben nog geen gasveer tegengekomen in een Mini stoel.
Als de stoel niet meer naar voren gaat als de rugleuning naar voren wordt geklapt is je kabeltje kapot wat het stoelmechanisme ontgrendelt. De hele rails moet dan vervangen worden, materiaalkosten 125 Euro. Je stoel gaat dan nog wel naar voren met de stoelverstelhendel die onder de stoel zit.
Als de stoel niet meer naar voren gaat als de rugleuning naar voren wordt geklapt is je kabeltje kapot wat het stoelmechanisme ontgrendelt. De hele rails moet dan vervangen worden, materiaalkosten 125 Euro. Je stoel gaat dan nog wel naar voren met de stoelverstelhendel die onder de stoel zit.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die gasveer zit vgl mij op elke ministoel die in hoogte verstelbaar is want hij zorgt ervoor dat de stoel makkelijke omhoog gaat als je erop/erin zit.
Mijn bijrijdersstoel functioneert ook niet helemaal fris meer maar kabeltje is (nog) niet kapot. Wat bij mij vaak helpt is de stoel helemaal naar achteren te zetten mbt de handel onder de stoel en vervolgens de rugleuning terug te klappen.
Wordt tijd voor Recaro's ......
Mijn bijrijdersstoel functioneert ook niet helemaal fris meer maar kabeltje is (nog) niet kapot. Wat bij mij vaak helpt is de stoel helemaal naar achteren te zetten mbt de handel onder de stoel en vervolgens de rugleuning terug te klappen.
- jeroen210
- Leerling Mini lid
Bericht
De originele stoelen vind ik niet lekker zitten en ze zijn bovendien niet echt toonbeeld van degelijkheid.....
Iemand wel eens andere stoelen laten monteren dan alleen de JCW stoelen ??Che schreef:Die gasveer zit vgl mij op elke ministoel die in hoogte verstelbaar is want hij zorgt ervoor dat de stoel makkelijke omhoog gaat als je erop/erin zit.
De originele stoelen vind ik niet lekker zitten en ze zijn bovendien niet echt toonbeeld van degelijkheid.....
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors