Dark Silver R53 - Next...
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Shit man, had gehoopt dat je carbon nam, kon ik eens zien hoe dat uitzag op de dark silver.
toen ik de scoop eraf haalde bleek ie nog maar met 1 schroefje vast te zitten ipv 4.
Kreeg bij de carbon handgreep goeie loctite voor metaal-kunstof verbindingen en daarmee heb ik een boutje aan de scoop gelijmd dus hij zit nu met 2 bouten vast en voor een deel zijn het klemverbindingen.
4 is dus genoeg om je vraag te beantwoorden. het plastic vd scoop moet ervoor zorgen dat het boutje niet doordraait als je de moertjes erop zet. Draai dit niet te vast want dan draait ie door in het plastic vd scoop. Kunt beter een veerringetje ofzo onder het moertjes duwen.
toen ik de scoop eraf haalde bleek ie nog maar met 1 schroefje vast te zitten ipv 4.
Kreeg bij de carbon handgreep goeie loctite voor metaal-kunstof verbindingen en daarmee heb ik een boutje aan de scoop gelijmd dus hij zit nu met 2 bouten vast en voor een deel zijn het klemverbindingen.
4 is dus genoeg om je vraag te beantwoorden. het plastic vd scoop moet ervoor zorgen dat het boutje niet doordraait als je de moertjes erop zet. Draai dit niet te vast want dan draait ie door in het plastic vd scoop. Kunt beter een veerringetje ofzo onder het moertjes duwen.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik bedoel het plastic vd scoop zelf. Je zult het wel zien als ie binnen is.quattro gmbh schreef:Maarja dat plastic deel heb ik ervan af gehaald voor de nieuwe air diverter...(Dat zal ook zeker hebben meegespeeld met het feit dat ie eraf gevlogen is)
Carbon op DS met zwart dak/spiegels is cool zie StefanCS. Op wit
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Niet zo mooi, ik had dus de carbonnen erop zitten en die is er ook af gevlogen
Mischien als we netjes 120 max aanhouden dat hij wel blijft zitten

Mischien als we netjes 120 max aanhouden dat hij wel blijft zitten

- StefanCS
- Bijna verslaafd
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het kan zijn dat de bevestigingen zijn afgebroken. Heb ik ook last van, alleen zit ie er bij mij nog gewoon op. Ik heb voor de gelegenheid een M7 extreme hood scoop besteld. Had jij er niet veel beter een RAM scoop voor kunnen bestellen? Ziet er praktisch hetzelfde uit maar is veel efficiënter!
iDD
iDD
Onze sponsors