Ik denk de MINIshoot09.jpg
Qua belichting en scherpte het beste.
Er zitten mooiere foto's tussen maar die zijn dan net te donker of bewogen.
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb vanmorgen van Berthil slecht nieuws mogen ontvangen. De MTH kat is helemaal naar de haaien en zal vervangen moeten worden. Het is even afwachten wat de beste optie is, maar ik ga het zeker laten doen.

Zo ziet het MTH laswerk er uit....

Opgeschoond.

Nieuwe lasnaden

Het geheel weer op de kat gelast.

Inhoud van de Kat...

Of in elk geval wat er van over is.

Helemaal verstopt en op...

De keuze is nu wat voor een kat er onder gaat komen. 400cell (zoals MTH origineel heeft) 200 of 100cell. Ik heb me laten vertellen dat zelfs de 100cell door de keuring komt en dat hoe lager het getal is hoe harder het lawaai! Ik neig zelf richting de 200, net wat harder maar weer niet zo hard en risicovol als 100. Het zal een beetje van de prijs afhangen.
In elk geval ongelooflijk bedankt Berthil voor alle moeite! En Thomas natuurlijk ook!
iDD

Zo ziet het MTH laswerk er uit....

Opgeschoond.

Nieuwe lasnaden

Het geheel weer op de kat gelast.

Inhoud van de Kat...

Of in elk geval wat er van over is.

Helemaal verstopt en op...

De keuze is nu wat voor een kat er onder gaat komen. 400cell (zoals MTH origineel heeft) 200 of 100cell. Ik heb me laten vertellen dat zelfs de 100cell door de keuring komt en dat hoe lager het getal is hoe harder het lawaai! Ik neig zelf richting de 200, net wat harder maar weer niet zo hard en risicovol als 100. Het zal een beetje van de prijs afhangen.
In elk geval ongelooflijk bedankt Berthil voor alle moeite! En Thomas natuurlijk ook!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
)
Thanks for the comments! Ben ook heel benieuwd waar Thomas (monteur) mee aan komt. Met een beetje mazzel zit er nog voor testbankdag een nieuwe kat onder. Het zal in elk geval meer kabaal maken dan nu.
iDD
Loop al heeeeeeeeeeel lang met het idee om het te doen, maar nu is de scoop ook echt aan vervanging toe dus dit is precies het juiste moment (maanden terug eigenlijk al, zit nog maar met 2 punten vastcoendek schreef:gaaf... ben benieuwd hoe de herrie straks zal zijn!!
btw die neus van m7 is echt een goeie keuze!! zal ZO dik zijn op je mini!!
Coen

Thanks for the comments! Ben ook heel benieuwd waar Thomas (monteur) mee aan komt. Met een beetje mazzel zit er nog voor testbankdag een nieuwe kat onder. Het zal in elk geval meer kabaal maken dan nu.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat IS ook een geil bakkie! Wie heeft die palo Uber scoop tegenwoordig?!
Vette locatie trouwens.
iDD
Vette locatie trouwens.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb de strobe lichtjes binnen in de deuren geplaatst. In het interieur zeg maar. Ze zitten achter de armsteun en verlichten de ruimte daar achter.
iDD
iDD
Onze sponsors