Die grote. Valt wel mee hoeveel licht ze geven. Ik heb ze nu op om en om staan. Maar het is meer voor de leuk dan dat ik ze natuurlijk echt gebruik.
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmm...
ben dr wel benieuwd naar....
ik heb de draden al naar voren getrokken voor die strobes...
maar heb de tijd er nog niet voor genomen om een gat te boren in die
stadlicht units.
En die strobes zijn op die locatie ook zo 2006
Dus nog inspiratie aan t op doen voor waaar het wel te plaatsen zeg maar
Heb je filmpje van jou locatie dan?
(hoe t er uit ziet, en hoe t eruit ziet van buiten wanneer je strobes aan doet...lijkt me op zich wel discotheek vol
)
ben dr wel benieuwd naar....
ik heb de draden al naar voren getrokken voor die strobes...
maar heb de tijd er nog niet voor genomen om een gat te boren in die
stadlicht units.
En die strobes zijn op die locatie ook zo 2006

Dus nog inspiratie aan t op doen voor waaar het wel te plaatsen zeg maar

Heb je filmpje van jou locatie dan?
(hoe t er uit ziet, en hoe t eruit ziet van buiten wanneer je strobes aan doet...lijkt me op zich wel discotheek vol

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
8 november! Gaat de gesaneerd MTH spruit met nieuwe 200cell metaal Kat onder de auto.
I expect a lot more sound, and a little flow increase.
iDD..... eindelijk weer echt tunnelblazen!!
I expect a lot more sound, and a little flow increase.
iDD..... eindelijk weer echt tunnelblazen!!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
MTH heeft standaard een 400 cell kat. Dat was al vrij luid. 200cell kat is nog wat luider zeg maar
Proud to be loud! Kunnen we niet een subclubje oprichten?!
iDD..... Proud to be Loud!
Proud to be loud! Kunnen we niet een subclubje oprichten?!
iDD..... Proud to be Loud!
- iDarkDesign
- Transformer
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Laten we dat maar eens gaan doen! met het AB clubje! Ik weet nog een hele mooie AB cabrio die ook absoluut in is voor zo'n avondje!Sleefje schreef:Ik ruik weer een video-avondje!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Morgen gaat ie er op! Expect pictures and soundclips! Ik ga ook eens kijken of ik in Duitsland Dynolicious volledig kan testen. Ik krijg het in NL niet voor elkaar om hem volledig uit te rijden...
Bis morgen Berthil!
iDD
Bis morgen Berthil!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zo, dat was me de dag wel gisteren. Om 09:00 zat ik al in de auto naar Keulen. Ik had afgesproken met Berthil bij Thomas. De monteur die Berthil's hele auto van binnen en buiten kent.
Berthil's voorkant lag er nog helemaal van af toen ik rond 12:00 aankwam. Het liep wat uit. Na wat koffie en wat lachen zat Berthil's auto dan eindelijk weer in elkaar (nieuwe olieslangen) en kon mijn koekblik op de brug. Een hele mooie constructie, zodat ook de laagste MINI's op deze brug kunnen.
Na wat passen en meten stond ie dan eindelijk op hoogte en kon der Krum (z'n bijnaam, omdat hij een rug vergroeiing heeft) het spruitstuk los schroeven
Wonderbaarlijk hoe snel hij dit voor elkaar had. Allerlei trucjes van hem afgekeken natuurlijk!

Boutje hier, boutje daar en binnen 10 minuten had hij mijn spruitstuk in zijn handen. (een klusje waar ik rustig een half uur over deed...)

Tot mijn grote verbazing had Thomas mijn MTH spruitstuk nog niet verlast. Wel de binnenkant e.d., maar nog niet de kat. Wel kan je hier goed het performance flexstuk zien (ferrari).

Hop, oude kat er af en daarna het spaghettideel weer op de auto, zodat hij de 200cell kat er op kan meten.

Na tien minuutjes positioneren en herpositioneren puntlast hij de kat aan het spaghettistuk.

Thomas besloot om de MTH flens te recyclen. Hier moest dan nog wel een stukkie pijp tussen. Ook deze nog even passen en meten. Puntlassen en weer demonteren. (op, af, op, af, op, af.... )

Uiteindelijk is dit mijn Frankenspruit! MTH spaghettistuk met gesaneerd binnenwerk. Ferrari high performance flexstuk, 200cell sportkat, stukkie pijp en weer MTH flens. Hahaha.
Tot slot een stukje met Thomas rondgereden en nog even wat dingetjes in de motor nagekeken. Eigenlijk is alles op en top! Er zit nog een mysterieuze ratel ergens, maar niets om me zorgen om te maken. Oja, mn voorbanden moeten weer vervangen worden... Ook vertelde Thomas dat in zijn ogen de onderste veerpootbrug geen effect heeft (op de ring). Hij noemde het mijn sneeuwschuiver (snowpusher), want dat heeft ie gister en vandaag toch wel erg veel gedaan!
Op de terugweg al lekker de kans gehad om het geluid uit te testen op die Deutsche autobahn. Ab 220 kilometer pro stunde is de symfonie van de uitlaat met de compressor echt prachtig! Ook klimt de auto nu veel vloeiender door zijn toeren heen dan voorheen. Het kabaal valt heel erg mee. Ik had echt oorverdovend gebrom in de auto verwacht, maar volgens mij is het net zoveel of zelfs misschien minder dan de originele MTH kat. (Berthil, je zult dus zelf die 200cell kat moeten laten zetten!)
Helaas was het zulk klote weer (sneeuw, ijs, sneeuwijs...) Dat ik niet de dyno software heb kunnen testen, zaterdag maar bij Beek doen
Tevens heb ik ook geen zin om in de sneeuw te gaan staan filmen dus soundclips komen volgend weekend wel!
Eindelijk na een jaar dus mn sportspruit en geluid weer onder de auto. Het was de 6 uur rijden meer dan waard!
Berthil, Thomas vroeg of ik de foto's naar jou wilde sturen en of jij ze aan hem wilde forwarden. Denk je dat hij voldoende heeft aan deze verkleinde versies of wil hij de grote?
iDD

Na wat passen en meten stond ie dan eindelijk op hoogte en kon der Krum (z'n bijnaam, omdat hij een rug vergroeiing heeft) het spruitstuk los schroeven

Wonderbaarlijk hoe snel hij dit voor elkaar had. Allerlei trucjes van hem afgekeken natuurlijk!

Boutje hier, boutje daar en binnen 10 minuten had hij mijn spruitstuk in zijn handen. (een klusje waar ik rustig een half uur over deed...)

Tot mijn grote verbazing had Thomas mijn MTH spruitstuk nog niet verlast. Wel de binnenkant e.d., maar nog niet de kat. Wel kan je hier goed het performance flexstuk zien (ferrari).

Hop, oude kat er af en daarna het spaghettideel weer op de auto, zodat hij de 200cell kat er op kan meten.

Na tien minuutjes positioneren en herpositioneren puntlast hij de kat aan het spaghettistuk.

Thomas besloot om de MTH flens te recyclen. Hier moest dan nog wel een stukkie pijp tussen. Ook deze nog even passen en meten. Puntlassen en weer demonteren. (op, af, op, af, op, af.... )

Uiteindelijk is dit mijn Frankenspruit! MTH spaghettistuk met gesaneerd binnenwerk. Ferrari high performance flexstuk, 200cell sportkat, stukkie pijp en weer MTH flens. Hahaha.
Tot slot een stukje met Thomas rondgereden en nog even wat dingetjes in de motor nagekeken. Eigenlijk is alles op en top! Er zit nog een mysterieuze ratel ergens, maar niets om me zorgen om te maken. Oja, mn voorbanden moeten weer vervangen worden... Ook vertelde Thomas dat in zijn ogen de onderste veerpootbrug geen effect heeft (op de ring). Hij noemde het mijn sneeuwschuiver (snowpusher), want dat heeft ie gister en vandaag toch wel erg veel gedaan!
Op de terugweg al lekker de kans gehad om het geluid uit te testen op die Deutsche autobahn. Ab 220 kilometer pro stunde is de symfonie van de uitlaat met de compressor echt prachtig! Ook klimt de auto nu veel vloeiender door zijn toeren heen dan voorheen. Het kabaal valt heel erg mee. Ik had echt oorverdovend gebrom in de auto verwacht, maar volgens mij is het net zoveel of zelfs misschien minder dan de originele MTH kat. (Berthil, je zult dus zelf die 200cell kat moeten laten zetten!)
Helaas was het zulk klote weer (sneeuw, ijs, sneeuwijs...) Dat ik niet de dyno software heb kunnen testen, zaterdag maar bij Beek doen

Eindelijk na een jaar dus mn sportspruit en geluid weer onder de auto. Het was de 6 uur rijden meer dan waard!
Berthil, Thomas vroeg of ik de foto's naar jou wilde sturen en of jij ze aan hem wilde forwarden. Denk je dat hij voldoende heeft aan deze verkleinde versies of wil hij de grote?
iDD
Onze sponsors