Dashboard Verwijderen
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Heb je ook de dashboardpanelen eraf gehaald? Want ook daar achter zitten schroeven.
4 stuks aan de passagierskant (bij de airbagmodule), en 2 net boven het stuur.
Ook de airco-sensor eruit gehaald en stekkertje losgemaakt?
!! Bij terugbouwen er zeker op letten dat de bekabeling niet voor de airbag-module langsloopt, er ligt een gootje achterlangs voor de kabel.
En niet op je dashboard slaan, dan scheurt het stuk waar de airbag normaal gesproken uitkomt...
4 stuks aan de passagierskant (bij de airbagmodule), en 2 net boven het stuur.
Ook de airco-sensor eruit gehaald en stekkertje losgemaakt?
!! Bij terugbouwen er zeker op letten dat de bekabeling niet voor de airbag-module langsloopt, er ligt een gootje achterlangs voor de kabel.
En niet op je dashboard slaan, dan scheurt het stuk waar de airbag normaal gesproken uitkomt...
- alain
- Nieuwsgierig
Bericht
wil je het hele dashboard verwijderen of alleen de beschermkap van de bovenkant?
het hele dashboard verwijderen:
als je fotos wilt zien van deze procedure stuur maar ffe een pm met je mailadres..
en als je alleen die plastic kap eraf wil halen zie reacties hierboven.
succes.
het hele dashboard verwijderen:
als je fotos wilt zien van deze procedure stuur maar ffe een pm met je mailadres..
en als je alleen die plastic kap eraf wil halen zie reacties hierboven.
succes.
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Beste mensen,
ik heb nog steeds niet mijn dashboard (beschermkap) aan de bovenkant uit elkaar gehaald. Puur omdat het nog steeds niet helemaal duidelijk is hoe ik deze het makkelijkst en snelst los krijg. Ik wordt wel helemaal gek van de trilling die eronder zit. Dus ik blijf dit topic volgen zodat ik hopelijk binnenkort van die *(#&^^%@ trilling af ben!
ik heb nog steeds niet mijn dashboard (beschermkap) aan de bovenkant uit elkaar gehaald. Puur omdat het nog steeds niet helemaal duidelijk is hoe ik deze het makkelijkst en snelst los krijg. Ik wordt wel helemaal gek van de trilling die eronder zit. Dus ik blijf dit topic volgen zodat ik hopelijk binnenkort van die *(#&^^%@ trilling af ben!

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors