Wereldsensatie op het Salon van Brussel met de voorstelling van de MINI Concepts Detroit, Tokyo en Frankfurt.
Nooit om een stunt verlegen, zal MINI op de European Motorshow Brussels de drie concept MINI?s virtueel tentoonstellen terwijl ze in werkelijkheid helemaal niet in de Europese hoofdstad aanwezig zijn ! Dankzij de driedimensionele technologie zullen de twee reeds voorgestelde concept MINI?s evenals de concept die tezelfdertijd op het Salon van Detroit voorgesteld wordt, voor het publiek te zien zijn op de Heizel.
Gezien een MINI Concept Brussels niet mogelijk bleek, hebben de verantwoordelijken van MINI Belux een oplossing gezocht om het Belgische publiek niet teleur te stellen: en ze doen zelfs beter dan de andere salons door het publiek de twee in resp. Frankfurt en Tokyo voorgestelde concepts ?n de derde die op het Salon van Detroit voorgesteld zal worden, in primeur gelijktijdig aan te bieden.
Om deze stunt te laten slagen, zullen de bezoekers in groepen van 25 personen ontvangen worden in de MINI Design Lounge die te vinden is in Paleis 3. De bezoeker zal er ontvangen worden in een ruimte die speciaal voor dit doel ontworpen werd door de bekende Belgisch ontwerper Danny Venlet. In de MINI Design Lounge zullen de bezoekers via beelden en schermen kunnen kennismaken met de magie van het MINI design. Na deze kennismaking zal men de overstap maken van twee- naar driedimensioneel waar men na het bijwonen van de ? making of ? van de MINI Concepts, de erfgenamen van de glorierijke voorvaderen Clubman en Travellers, virtueel de drie MINI Concepts op een schaal van 1/1 zal kunnen bewonderen. Het is niet alleen een wereldpremi?re dat de drie MINI Concepts op ??n plaats gelijktijdig te zien zullen zijn, maar het is ook op technologisch vlak een hoogstandje dat nooit eerder op een autosalon vertoond werd.
Het volledige MINI-gamma zal te zien zijn in paleis 7.
Bron: BMW Pressgroup
Wereldsensatie op Salon van Brussel; 3 MINI Concepts
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wereldsensatie op Salon van Brussel; 3 MINI Concepts
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier een linkje naar Autosalon van Brussel van donderdag 12 tot zondag 22 januari 2006
Motoringfile bericht dat de Concept Detroit een sportieve uitvoering zal zijn. Lijkt me wel leuk om ze alledrie te zien.
Motoringfile bericht dat de Concept Detroit een sportieve uitvoering zal zijn. Lijkt me wel leuk om ze alledrie te zien.
- Racing Green
- Nieuwsgierig
Bericht
Die heb ik nog steeds niet en ik hou ook niet zo van dat gezeul, maar er zijn vast wel mini2.be'ers die dat wel doen.Sleefje schreef:@Racing Green, neem je wel je fotocamera mee?
- Racing Green
- Nieuwsgierig
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier de eerste spy pics van de Detroit Concept Wagon voor de eersten die wakker worden en meteen op het forum kijken
.
Vandaag zullen wel de rest van de foto's komen in een wat groter formaat.

Vandaag zullen wel de rest van de foto's komen in een wat groter formaat.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind die blauwe velgen wel heel erg
!!!
Mss ben ik wel een zeikerd, maar vind de deur niet echt naadloos doorlopen in de rest van de auto...
Of zal dat een vertekend beeld zijn...???

Mss ben ik wel een zeikerd, maar vind de deur niet echt naadloos doorlopen in de rest van de auto...
Of zal dat een vertekend beeld zijn...???

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ach, die details... Als het ooit de straat haalt dan zal het denk ik in de vorm van accesoires zijn. FWIW, ik vind dit geloof ik nog de leukste van de drie concepten.
Waar ik me meer zorgen over maak is dat blote-billengezicht met die spleetogen, ik vind de basis van de drie concepts echt niet mooi. De enige geruststelling is dat er op bijvoorbeeld Motoringfile gezegd wordt dat de 2007 Mini niet zulke vlakke koplampen zal hebben. En zowiezo de wetenschap dat concepts over het algemeen een stuk extremer zijn dan productie-modellen.
Waar ik me meer zorgen over maak is dat blote-billengezicht met die spleetogen, ik vind de basis van de drie concepts echt niet mooi. De enige geruststelling is dat er op bijvoorbeeld Motoringfile gezegd wordt dat de 2007 Mini niet zulke vlakke koplampen zal hebben. En zowiezo de wetenschap dat concepts over het algemeen een stuk extremer zijn dan productie-modellen.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb inderdaad ook in Nederland al eens gehoord dat deze koplampen niet in de nieuwe MINI komen dus dat is goed nieuws! Ben het namelijk wel met je eens. Vind deze versie een stuk leuker dan zijn Tokyo voorganger. Frankfurt is wat gematigd qua uitdossing dus die heeft mijn voorkeur.Eelke schreef:Waar ik me meer zorgen over maak is dat blote-billengezicht met die spleetogen, ik vind de basis van de drie concepts echt niet mooi. De enige geruststelling is dat er op bijvoorbeeld Motoringfile gezegd wordt dat de 2007 Mini niet zulke vlakke koplampen zal hebben.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb inderdaad ook in Nederland al eens gehoord dat deze koplampen niet in de nieuwe MINI komen dus dat is goed nieuws! Ben het namelijk wel met je eens. Vind deze versie een stuk leuker dan zijn Tokyo voorganger. Frankfurt is wat gematigd qua uitdossing dus die heeft mijn voorkeur.Eelke schreef:Waar ik me meer zorgen over maak is dat blote-billengezicht met die spleetogen, ik vind de basis van de drie concepts echt niet mooi. De enige geruststelling is dat er op bijvoorbeeld Motoringfile gezegd wordt dat de 2007 Mini niet zulke vlakke koplampen zal hebben.
Onze sponsors