Datum bespreekbaar, de Haven Rit
- m4TTi
- Be Mini
Bericht
owja de mijne is verlaagd
( je jouwe wss tegen dan ook? )
we'll talk about it
verlaagde dooper?Shadow_Breaker schreef: Daar houden we rekening mee, er gaat ook een verlaagde Dooper mee rijden met mij (aja k hoop toch da em da nog wilt)
om zo de wegen te testen en ik kies er toch wel leuke en goede wegen uit zene (aja wat je goed kan noemen in belgie he)
owja de mijne is verlaagd

we'll talk about it

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
en een standaard R52MaVaEe schreef:Een verlaagde R56 staat nog hoger dan een standaard R50 man!![]()

- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
gistere avond nog even met Frank69 erover gehad en hij ging me ook wat helpen met leuke weggetjes te vinden (zonder lichten, zonder ongewenste fotografen/flitspalen
)
en over een paar locaties waar we een paar groepsfoto's kunnen trekken.
en dat begint er al beter en beter uit te zien... de rit komt al wat meer samen.
Nu had ik nog wel een vraagje, wanneer is het in de periode van Maart April in nederland vakantie (altijd leuk om 1 weekend voor de vakantie te doen aangezien dan de meeste nog thuis zijn he)

en over een paar locaties waar we een paar groepsfoto's kunnen trekken.
en dat begint er al beter en beter uit te zien... de rit komt al wat meer samen.
Nu had ik nog wel een vraagje, wanneer is het in de periode van Maart April in nederland vakantie (altijd leuk om 1 weekend voor de vakantie te doen aangezien dan de meeste nog thuis zijn he)
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
zaterdag moet hij werken en kan hij zelf niet komen, en ik was ook op een zondag aan't denken, dus laten we het toch op een zondag doen 

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ik zat Jurgen een beetje te stangen.
Annet
Zondag is wat ons betreft ook prima hoor.Shadow_Breaker schreef:zaterdag moet hij werken en kan hij zelf niet komen, en ik was ook op een zondag aan't denken, dus laten we het toch op een zondag doen

Ik zat Jurgen een beetje te stangen.

Annet

Onze sponsors