Shoot & more: TBL on Tour! (p.38)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Che: ik schiet idd met Nikon. Voor het laden en organiseren gebruik ik nog steeds het programma van
m'n Canon. Werkt simpel en eenvoudig.
@ Oscar: Dat is top om te horen, want niks is leuker als je anderen ook enthousiast kan maken voor je hobby.
Dus: Altijd camera meenemen en lekker schieten!
@ Fred: Thanks
Het gaat niet om die "Blauwe" (die kennen we nu wel), maar hoe je simpelweg
een leuk plaatje kan maken..
Tot de volgende ronde.
m'n Canon. Werkt simpel en eenvoudig.
@ Oscar: Dat is top om te horen, want niks is leuker als je anderen ook enthousiast kan maken voor je hobby.
Dus: Altijd camera meenemen en lekker schieten!
@ Fred: Thanks

een leuk plaatje kan maken..
Tot de volgende ronde.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
En toen was het weer herfst.

Eerst even lang tante Nel op de thee.
En toen onder de boompjes..
(eikels ontwijken)

Eerst even lang tante Nel op de thee.

En toen onder de boompjes..

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
een na laatste foto is echt iets voor op de kalender.(mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
Vooral omdat de TBL goed te zien is.
Annet
Ik dacht even dat je een nieuw onderkomen gevonden had.
Vooral omdat de TBL goed te zien is.
Annet
Ik dacht even dat je een nieuw onderkomen gevonden had.

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wederom zoals altijd schitterende foto's.
Het word tijd dat ik er eens meer tijd in ga steken want ik vind dit werkelijk prachtig.
Heb intussen een Eos 450D met 18-55 lens. Ook een boek erbij gekocht om te ''leren''. Nu nog de tijd ervoor nemen.
Nog een vraagje als dat hier mag? Wat is het effect van een polarisatiefilter. Ik heb nu een uv fliter, maar heb van meerdere kanten gehoord dat een polarisatiefilter ook leuke effecten geeft....

Het word tijd dat ik er eens meer tijd in ga steken want ik vind dit werkelijk prachtig.
Heb intussen een Eos 450D met 18-55 lens. Ook een boek erbij gekocht om te ''leren''. Nu nog de tijd ervoor nemen.

Nog een vraagje als dat hier mag? Wat is het effect van een polarisatiefilter. Ik heb nu een uv fliter, maar heb van meerdere kanten gehoord dat een polarisatiefilter ook leuke effecten geeft....

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geeft meer contrast in je foto's en zorgt ervoor dat je spiegelingen in je foto's niet meer ziet.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Prachtige foto's! Laatst een heel stuk zitten lezen over hoe bijzonder het licht in Nederland eigenlijk is. En hoe dat komt (niet relevant nu) Maar ik vind dat je erg goed gebruik maakt van precies dat licht!
iDD
iDD
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
, Wim. Ben ook niet anders gewend van jou.
Ik zoek trouwens nog een fotograaf die mooie foto's kan maken terwijl ik aan 't snowboarden ben, hoe doe jij 't op ski's of snowboard, Wim
.
Re: Herfst
Werkelijk schitterende foto'sthe blue lobster schreef:Tja die mooie Herfst is weer voorbij.![]()
Een fotogenieke periode sluit ik graag af met wat sfeer van de Veluwe, op naar de "echte" winter.![]()

Ik zoek trouwens nog een fotograaf die mooie foto's kan maken terwijl ik aan 't snowboarden ben, hoe doe jij 't op ski's of snowboard, Wim

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Ivo:
Natuurlijk gaat Niko N mee, maar het weerbericht is nog niet zo vrolijk.
@ IDD:
Je hebt helemaal gelijk over dat licht, zeker in het voor - en najaar.
Als ik over de Veluwe toer is het elke keer weer anders.
@Miniboard:
Ik doe het wel op een slee, meest veilig. Anders loop ik zo met een camera die in het gips zit.
Natuurlijk gaat Niko N mee, maar het weerbericht is nog niet zo vrolijk.

@ IDD:
Je hebt helemaal gelijk over dat licht, zeker in het voor - en najaar.
Als ik over de Veluwe toer is het elke keer weer anders.

@Miniboard:
Ik doe het wel op een slee, meest veilig. Anders loop ik zo met een camera die in het gips zit.

Onze sponsors