Greg's Caterham R300 Superlight SV ---VERKOCHT---
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nog een leuke foto om de pijn te verzachten...

Laatst gewijzigd door GregBem op 04 dec 2008, 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja was ik ook aan't denken... Maar als het goed is ligt hij nu al open... En de rekening wordt nu al zuur... Kost ook weer een pak geld al die stukken... Moest het nu beter zijn uitgekomen, dan zou ik het zeker gedaan hebben... Dat is altijd het probleem als je wilt tunen... Die werkuren... Magoed... Hij rijdt zo ook al zeeer vlotHans schreef:Balen zeg van je motorwelke blok ligt erin? Rover K serie?
Je kan hem ook gelijk bij een tuner brengen.. nokkenasje, kleppen, etc.. en hoppa 230pk ofzo

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maarja.. klein beetje meer en je heb er een R500 van gemaakt!
Had het wel geweten.. ben met mijn Dax ook weer lekker bezig, eerst 5 bouten van mijn spruitstuk afgebroken
maar goed is zelf te doen, daarna de stoelen verlagen door andere bodemplaten te monteren scheelt 4cm en daardoor iets meer been vrijheid en ik kan door mijn zijramen kijken ipv ertegenaan en zit meer uit de wind, dan andere banden en een sper want ik wil ermee driften.. valt niet mee met een turbo het is alles of niks! wel spannend. volgend jaar mee het circuit op met de caterham??

Had het wel geweten.. ben met mijn Dax ook weer lekker bezig, eerst 5 bouten van mijn spruitstuk afgebroken

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja kzal ze nog wel bellen om is te horen wat ze kunnen doen 
Ik moet ook nog zien dat ik met dat ding door de keuring kan blijven gaan...
Ik ben een maand terug op zolder gaan rijden, was eerste keer circuit, was wel heel vet, heb de hele dag gereden! Was ook gratis benzine dus dan ga je niet aan de kant staan... haha

Ik moet ook nog zien dat ik met dat ding door de keuring kan blijven gaan...
Ik ben een maand terug op zolder gaan rijden, was eerste keer circuit, was wel heel vet, heb de hele dag gereden! Was ook gratis benzine dus dan ga je niet aan de kant staan... haha

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Neen sorry... Maar der heeft wel iemand die meegereden heeft, een filmpje, maar die heb ik spijtig genoeg nog niet!raven14 schreef:Greg, heb je rondetijden gemeten in Zolder?

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Blijven idd hele vette auto's! Had ook graag een 200 gehad, maar zo'n europees model is gewoon onbetaalbaar voor mij
De mijne rijdt eigenlijk al hard genoeg vind ik, hoewel het nooit te hard gaat e
Afwerking is basis maar wel zeer mooi... Ik heb wijzerplaatjes, maar soms hebben ze ook die strakke Stack-displays... erg vet!
Ik ken zelf ook nog iemand met een CSR200 en een andere met een SVR200 (klassieke ophanging)...
Maargoed blijft zeer leuk speelgoed

De mijne rijdt eigenlijk al hard genoeg vind ik, hoewel het nooit te hard gaat e

Afwerking is basis maar wel zeer mooi... Ik heb wijzerplaatjes, maar soms hebben ze ook die strakke Stack-displays... erg vet!

Ik ken zelf ook nog iemand met een CSR200 en een andere met een SVR200 (klassieke ophanging)...
Maargoed blijft zeer leuk speelgoed

Onze sponsors