ja ik kom ook als de mini gechipt kan worden, daar ging beek mij voor op de hoogte houden.
als het programma af was kon het zonder probleem op de testbankdag geinstaleerd worden
29 november 2008: Rollenbankdag Beek Autoracing
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zet mij maar op de reserve lijst. 8 november gaat het bewerkte spruit en de nieuwe kat er onder 
Mocht er nog iemand wegvallen dan douw ik hem er graag op. (geheel in stijl, als laatste natuurlijk
) Daarna tunnelblazen in die nieuwe tunnel in Den Haag?
iDD

Mocht er nog iemand wegvallen dan douw ik hem er graag op. (geheel in stijl, als laatste natuurlijk

iDD
- Paul Broere
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
Indien er iemand uitvalt wil ik graag op de reservelijst.
Ik heb al gereageerd op het forum van Driving-fun.nl (waar Hans ook actief is)
We komen dan met een Porsche 911 993 Carrera 4 (met enkele kleine aanpassingen). Vandaar dat we erg benieuwd zijn naar het vermogen. En voor de rest is het gewoon wel fun een keer op de rollenbank te gaan.
groeten,
Paul
We komen dan met een Porsche 911 993 Carrera 4 (met enkele kleine aanpassingen). Vandaar dat we erg benieuwd zijn naar het vermogen. En voor de rest is het gewoon wel fun een keer op de rollenbank te gaan.
groeten,
Paul
- Tasha
- 4 op een rij!
Bericht
onze C & C link ;-)
Paul mag mijn Opel GT plek wel.....ben ook wel benieuwd naar het vermogen van je Porsche namelijk. En vanwegePaul Broere schreef:Indien er iemand uitvalt wil ik graag op de reservelijst.
groeten,
Paul
onze C & C link ;-)
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je pa krijgt mijn plek, ben er al vaak genoeg op geweest!
Altijd leuk zo'n platte kever erbij!Paul Broere schreef:Indien er iemand uitvalt wil ik graag op de reservelijst.
groeten,
Paul
Je pa krijgt mijn plek, ben er al vaak genoeg op geweest!

Onze sponsors