Jaaaaa eindelijk een topic Jen!! Ik zal altijd natuurlijk een zwakte hebben voor (mijn oude) JOU prachtige dikke Cooper (al zeg ik hetzelf!)
Maareh.. waar blijven je nieuwe foto's?! Ik ben zelf ook erg benieuwd naar zijn volgende 'mod fase'! Succes en dit topicje hou ik natuurlijk in de gaten!
p.s. inmiddels hopelijk nog geen bekeuringen ontvangen?
Morgen kan ik mijn cooper S pedalen ophalen dus die gaan er hopelijk direct onder.
3 november naar van poelgeest voor mijn ipod aansluiting.. maar daar heb ik nog wat vraagtekens bij aangezien ik een Iphone heb.
Daar moet ik ff en topic voor openen denk ik.
We hebben bij van poelgeest gestest met een interface daar werkt mijn iphone wel op als muziek houder, maar hij zet mijn telefoongedeelte automatisch uit als ik hem aan die interface klik
Nu ben ik benieuwd als ik een gewone usb uitgang voor mijn iphone of ipod heb of mijn telefoongedeelte dan nog wel werkt...
Maargoed morgen foto's van pedalen, chroom interieurs is op de post als het goed is (via e-bay)... de rest moet nog
wat had jij voor het kn filter betaald als ik vragen mag?
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
Nou hij staat in Heemstede hoor , ik heb vanochtend mijn oude Mini ernaast gezet (incl. miniclub sticker). Collega rijdt nu mijn oude mini die voor een beurt moest, ik ben in afwachting van een nieuwe PW. (en in de tussentijd rij ik een Alfa GT 2.0 JTS, ook geen straf).