Sowwy Marss!
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Sven: very much thnx. Nog mods, uhh, ik heb gisteren in de stadslichten ledjes gestoken, zodat ik eindelijk van dat gelige licht af ben. Ben niet geheel tevreden, maar het is beter dan dat het was. Uhh, kheb nog een engine-damper liggen. Uhh, hoop in november een date met Beek te hebben. Heb nog veel meer wensen, maar optisch vind ik 'um redelijk af zo.
...... je PW heeft me wel overtuigd voor een S'je, maar uiteindelijk heb ik toch echt een ander ECHT voorbeeld gehad ........ thnx Maaij!!
marss
Ik weet wie het zegt ........Blont-007 schreef:Afgekeken van mijn PIEWIE![]()
marss
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Gaaf hè BlonT die roze verlichting en leuk dat jij het nu ook hebt
(Ik zal nog een extra setje regelen) ]M'n favoriet is ook zeer zeker Maaij, de vetste de coolste (jammer dat ie niet op de kalender staat), gewoon een überMINI!!!
In 1 adem noem ik iDD een hele speciale "one of a kind" .
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Volgens mij streeft hier niemand naar een look-a-like. Je legt allemaal je eigen gevoel in je MINI. Een modification is een kwestie van "doorgeven"marss schreef:Ik weet wie het zegt ........Blont-007 schreef:Afgekeken van mijn PIEWIE![]()
...... je PW heeft me wel overtuigd voor een S'je, maar uiteindelijk heb ik toch echt een ander ECHT voorbeeld gehad ........ thnx Maaij!!
![]()
marss
In 1 adem noem ik iDD een hele speciale "one of a kind" .
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Tuurlijk altijd een beetje afkijken. De ene MINI is zeker de andere niet! Het is heerlijk hoe je een parkeerplaats vol MINI's hebt en elke MINI anders is!!
Marss, beetje door sleutelen man!
iDD
Marss, beetje door sleutelen man!
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Je hebt er in ieder geval een gave MINI van gemaakt. Ga zo verder
Leuk op te horen Marssmarss schreef: Ik weet wie het zegt .............. je PW heeft me wel overtuigd voor een S'je, maar uiteindelijk heb ik toch echt een ander ECHT voorbeeld gehad ........ thnx Maaij!!
![]()
marss
Je hebt er in ieder geval een gave MINI van gemaakt. Ga zo verder
Onze sponsors