Zo dat was weer even leuk... zo naast de deur naar 'Cars en Coffee'.. De koffie was ook wel nodig.. Was erg fris. en op den duur zelfs nat.. Maar dat mocht de pret toch niet drukken van vele mini'ooten die toch even kwamen kijken.. volgens mij zo'n 22 mini's (misschien zelfs meer ) Daarnaast was ook nog andere bolides te bewonderen (zie hierboven...)
Daarnaast wil ik 'tasha' ook bedanken voor de uitnodigingen en organisatie. En floris vor mijn nieuwe hestjes..
Daarnaast ook prettig kennis gemaakt te hebben met weer nieuwe mini'ooten.. (het zijn er ook zoveel op dit forum)
Het was nat!! Maar de koffie maakte een hoop goed! Jammie.. brownies waren ook top trouwens, voor de rest lekker ouwehoeren over auto's..
Of ik even volgas wilde geven toen ik weg reed.. dacht het niet jochie, motor is nog ijskoud.. ach geef toch niet..
Wat een leuke ochtend Dit is voor mij de eerste keer dat ik erbij ben, maar dat gaat vanaf nu meer gebeuren alleen hoop ik dan op wat mooier weer. Heb nog wat foto's gemaakt
zie mij gallery!!
So, ook ik ben weer thuis. Leuk om weer veel bekende te zien en very nice rides te zien. Een aantal mooie zijn al voorbij gekomen.
Heb helaas Tasha zelf niet gezien, maar wel haar MINI. Wel leuk zo'n wrap, maar wel jammer van de randjes (ik begreep dat die binnenkort ook weggewerkt worden, ).
Tasha en organisatie bedankt voor de uitnodiging, super leuk initiatief, erg veel stoere bolides!!! Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan met een lekker zonnetje. Het weer was echt spelbreker!!
Geen foto's van Cars and Coffee, maar wel van de rit erheen (en ééntje van de weg terug). Foto's zijn niet al te best, ze zijn nl. tijdens het rijden genomen.
Zoooooooo ik ben ook weer wakker hahaha.
Vanmorgen was het toch wel vroeg dus vanmiddag maar ff wat slaap ingehaald.
Ik vond het idee super leuk en er waren wel hele mooie bolides.
Volgende keer idd als meneer er ook is!
zo was erg leuk vandaag
ik richting denhaag vandaag, op advies van remco
a20-a12 ivm met werkzaamheden bij texaco gestopt daar stonden
mac mini en cooperdriver even voorgesteld toen weer verder .
Mooie autoos daar erugh genoten van de exoten die er stonden
hier nog een paar foto's van mij
erg geslaagde dag, tasha bedankt voor alles