Frieslandrit 26 oktober 2008

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Frieslandrit 26 oktober 2008

26 okt 2008, 18:48

Zo,net terug uit Friesland ik wist dat er veel water was,maar ZOVEEL :shock:
Haha,alle gekheid op een stokje ondanks de regen een leuke mooie route. ga hem van de zomer zeker nog een keer
rijden. Guus en Nico bedankt.
LetsMini ook bedankt voor de leuke spulletjes in de goodiebag.en natuurlijk voor die te gekke Mini Clock
hij gaat een mooi plaatsje krijgen in onze woning.
Verder alle mede Minioten die toch het slechte weer getrotseerd hebben om mee te rijden.Bedankt
Helaas heb ik door het slechte weer geen fotos gemaakt.maar misschien kan een van de andere rijders even een paar sfeer impressie plaatjes plaatsen :wink:
Tot de volgende rit.

Greeeetz Zmorf
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2008, 19:27

Al weer eventjes thuis.
Auto afgespoten, ik had er volgens mij 1/2 Friesland aanhangen. :lol:
Mede dankzij de rijstijl van onze moddervreter TBL :mrgreen: . Die man moet echt een Mini-terreinwagen hebben.
Zijn auto heeft meer de berm, en plassen, gezien dan de weg. :lachuh
Het was echt een schitterend gezicht, al dat opspatttende water/modder. Had het "geluk" om achter hem te rijden.

Helaas zat het weer ons niet mee, maar dat heeft de pret niet mogen drukken.
We hebben een schitterende route gereden, mooie weggetjes/dijkjes met de daarbij behorende bochtjes.
Door plaatsjes heen gereden waarvan ik het bestaan niet wist :s ( en de zendeling nog niet is geweest).
Gelukkig was de route goed aangeven :ralley en kon het eigenlijk niet misgaan. :roll: Behalve die ene keer. :shock:
Maar op 1 of andere manier hoort dat erbij.
Weer veel nieuwe gezichten gezien. Gaaf.
Guus en Nico nogmaals bedankt en jullie kunnen terugkijken op een zeer geslaagde rit.
En niet te vergeten Linda voor de mooie goodiebag. Helemaal goed. :yeah
Laatst gewijzigd door HK op 26 okt 2008, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
darkwave
4 op een rij!
4 op een rij!

nat he

26 okt 2008, 20:53

Was een geweldige rit, maar wat een regen. Dat maakte de modderwegen wel uitdagend :shock: Volgende keer nemen we onze zwemvliezen mee...
Guus en Nico bedankt voor de mooie rit door pitoreske dorpjes en Linda bedankt voo de mooie spulletjes.
Zal morgen wat foto's posten, als ik het water uit m'n camera heb geschud. :Foto
Volgend jaar weer?
weer teveel kilometers gemaakt deze maand....

Afbeelding
padechjo
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

26 okt 2008, 20:57

Ook hier net thuis aangekomen nadat we eerst de Mac in Groningen hebben bezocht. Dochterlief heeft zich helemaal vermaakt achterin door 4x dezelfde Sinterklaas film te hebben bekeken :lol:
Wij :ralley vonden het een zeer geslaagde dag en zeer zeker voor herhaling vatbaar, ondanks het vele water wat uit de lucht kwam vallen. Guus en Nico.....helemaal super geregeld en alle andere mensen, hardstikke leuk om eens kennisgemaakt te hebben. Alleen jammer van die 5748,7 vierkante kilometer 8)

Hebben zojuist de Mini even afgespoeld met de hogedruk reiniger....pfffffffffffff....wat een zand!!! Eerst nog geprobeerd de Mini te besparen van al het bermzand tijdens de rit maar al gauw hadden we het modder op het dak zitten :mrgreen: Hierna TBL maar als voorbeeld aangehouden.....en veel lol gehad onderweg. Verder helaas weinig foto's kunnen maken maar zal straks wat we aan foto's hebben even uploaden.

LetsMini, Blont-007 en Beek Tuning......bedankt :yeah voor de mooie goodiebag!!! En die Alta antenne ook helemaal superrrrrrrr :-)) ......de Mini was hard toe aan een nieuwe en inmiddels is de antenne al gemonteerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

26 okt 2008, 21:33

Ook wij hebben onze crib weer gevonden. Nadat we vanmorgen de innerlijke mens hadden verzorgd zijn we met drie mini's vanuit Amersfoort richting Lelystad vertrokken. Op een parkeerplaats wisselde de goodiebags van mini (als iemand ooit nog zegt dat er zo weinig in een mini past... :s ).
Al vlug op weg naar Harmar en daar voorzien van koffie/thee met een lekkere koek. Hop in de mini richting Joure en daar de overige mini-ers opgehaald en richting startpunt. Na een bakkie de puzzelrit begonnen. Ons Lobstertje nam als eerste de lead en wat later bleek de toon te zetten voor het modder verzamelen. En ik maar denken dat kreeften in water leven; nu ik ken er een die in het modder leeft.
Met een aardig sliertje mini's hebben we het mooie Friesland onveilig gemaakt. Mooi rit; mooi weggetjes. We hebben geen regen gezien enkel modder :mrgreen:
De vragen waren goed met de nodige instinkers (waar ik dus braaf instonk).

We hebben een prima dag gehad! Smaakt naar meer :-)

Guus bedankt voor de organisatie en Linda bedankt voor de tasjes :))
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2008, 21:42

De rit ziet er iig heel gezellig uit. Volgens mij heeft iedereen het super naar hun zin gehad :D
Kees en Annet
Racende reporter

26 okt 2008, 21:46

Zo wij zijn ook weer thuis.
Friesland is toch verder weg dan je denkt. (wij hebben ook eerst nog wat gegeten onderweg)

Guus en Nico bedankt voor de organisatie. Het was echt een mooie rit. Ondanks het verschikkelijke slechte weer.
wij hebben ons goed vermaakt.

Leuke kleine weggetjes, modder, plassen enz.

Ik denk dat deze rit wel een opvolger nodig heeft. Daar Friesland 5487 vierkante km. groot is hebben we lang niet alles gezien.

Arjan en yvon, bedankt voor het lekkere ontbijt. Was een goed begin van de dag. Koffie!

Harry en Marian, bedankt voor de koffie met lekkere koek. Het was echt gezellig.
Alleen jammer dat jullie de minikalender al hebben, en wij nog heel lang moeten wachten.

:)) Linda (Ekris) bedankt voor de Goodybag. Was helemaal top. Die tegoed bon kom ik eerdaags lekker bij je uitgeven.
Mijn tas is ook helemaal geweldig. :-PP

Afbeelding
@Sleefje hij past wel heel goed bij jou auto. :lachuh

Iedereen die wij ingehaald hebben. Dit was allemaal voor de film. Die komt eraan. (deze week)
(als de videocamera nog werkt nadat ik hem heb laten vallen :oops: )

Nogmaals iedereen bedankt voor weer een hele leuke mini dag.

Kees en Annet
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2008, 21:50

Heel verrassend ben ik ook thuis, heb dezelfde 'crib' gevonden als Sleefje :lol:

Vanmorgen vroeg ontbijt en koffie klaargemaakt in Amersfoort voor onze vroege gasten (de gasten waren iets te vroeg want ze hebben geprobeerd de naald van hun snelheidsmeter rondjes te laten draaien) ;)
Na het vlugge ontbijtje samen met z'n 3-en in een treintje naar Lelystad. Daar kort gewacht op Parklaneworks en Linda en daarna op jacht naar BRG die even verderop stond te wachten. Oh ja! Annet ontving daar haar schitterende MINI-tas!! :D

In Emmeloord een heerlijk bakje koffie gedaan in huize Harmar. Dank je wel voor jullie gastvrijheid. Daarna nog even staan kwijlen bij de kleur Sparkling Silver. Hij is echt cool 8)

Daarna in een treintje naar Joure waar de rest van de Noordelingen stonden te wachten. In Sneek nog een ererondje gedaan (dankzij de tomtom die de weg kwijt was).

Half uurtje later ons aangemeld bij de inschrijftafel en na een bak capucinno in de MINI gesprongen voor de eerste editie van de Frieslandrit, water and mud-edition :mrgreen:

Echt een schitterende rit uitgezet door Guus in mooie authentieke dorpjes (waar de tijd heeft stilgestaan) en bijzondere weggetjes, meren, paarden, pony's en koeien.

Net niet in de prijzen gevallen (terecht natuurlijk) maar wel weer een erg leuke ervaring rijker!

Leuk jullie vandaag ontmoet te hebben enne.... we zien jullie graag nog eens!!

Guus, Nico en Linda bedankt voor de organisatie!!
Het was TOP!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
MaVaEe
Koeien-teller

26 okt 2008, 21:55

Het was inderdaad erg gezellig vandaag en we hebben ook zeker een mooi stukje friesland gereden.

Guus en Nico bedankt voor de uitstekende organistatie!! :D

PS. Ik zit nog bomvol van dat gewok zeg! :mrgreen:
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

26 okt 2008, 21:56

DennisW schreef: LetsMini, Blont-007 en Beek Tuning......bedankt :yeah voor de mooie goodiebag!!!

Wel aangeboden Dennis maar niks meer over gehoord! :( :wink:

Komt wel in de volgende goodiebag! :D :))
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 26 okt 2008, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

26 okt 2008, 21:56

Gelukkig ook wij zijn weer thuis gekomen.. Moe maar zeker voldaan van deze super dag.. en zoals al eerder gemeld.. Dit smaakt zeker naar meer...

Beste Guus, de rit was SUPER, een top rit met echte mini bochtjes en plassen met dank aan de TBL.. :-) en zeker niet te vergeten Linda.. de goody bag was TOP !!! :-)):-)):-)):-)):-)):-))
Laatst gewijzigd door seirv op 26 okt 2008, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
MaVaEe
Koeien-teller

26 okt 2008, 22:00

Inderdaad vergeten te melden maar de goodiebag was echt TOP! :D

Binnekort maar eens die bon inleveren want "iemand" heeft mijn wederhelft aangestoken met een bowlingtas! :mrgreen: (En ik wil wat kleding bestellen ;) )
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

26 okt 2008, 22:07

MaVaEe schreef:Inderdaad vergeten te melden maar de goodiebag was echt TOP! :D

Binnekort maar eens die bon inleveren want "iemand" heeft mijn wederhelft aangestoken met een bowlingtas! :mrgreen: (En ik wil wat kleding bestellen ;) )
Wie was dat met die tas. :roll:
bekijk de foto eens. wat een beauty. (de tas dus :mrgreen:)

Sleefje jou auto is ook mooi hoor
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

26 okt 2008, 22:10

Geen idee Annet! Maar wat grappig dat jij hem ook hebt! :mrgreen:

ps. Heb je de zeurbox al gevonden? :P
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

26 okt 2008, 22:20

MaVaEe schreef:Geen idee Annet! Maar wat grappig dat jij hem ook hebt! :mrgreen:

ps. Heb je de zeurbox al gevonden? :P
ja, kijk maar.
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”