Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Pretty !!!
Jah die moet ff wachten , helaas !!
Je weet van me boetes he , en me geldboom is aardig uitgevallen ( die klote herfst
)
Ik heb dus een keuze moeten maken , en tis nu eerst ff de spoiler geworden ..
Gewoonweg omdat ik echt een originele Mini spoiler wil , en daar 2e hand bijna niet aan te komen is ..
Deze is zelfs al in de juiste kleur gespoten !!
Kan ik straks meteen de vlag door laten lopen over de S-spoiler
..
Ik heb Blont al een mailtje gestuurd , ,,,,,, helaas ...
Maar hij komt hoor Pretty , hij komt !!!
Gr. Gerard

Jah die moet ff wachten , helaas !!
Je weet van me boetes he , en me geldboom is aardig uitgevallen ( die klote herfst

Ik heb dus een keuze moeten maken , en tis nu eerst ff de spoiler geworden ..
Gewoonweg omdat ik echt een originele Mini spoiler wil , en daar 2e hand bijna niet aan te komen is ..
Deze is zelfs al in de juiste kleur gespoten !!
Kan ik straks meteen de vlag door laten lopen over de S-spoiler

Ik heb Blont al een mailtje gestuurd , ,,,,,, helaas ...
Maar hij komt hoor Pretty , hij komt !!!
Gr. Gerard

Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 28 okt 2008, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wilde deze vraag in de '' exterieur topic '' stellen maar ik krijg hem niet geplaatst ..
Het onderwerp lijkt te veel op een ander onderwerp
..
Dus doe ik het hier , wel minder respons maar goed beter als niets ..
Wie heeft er info over dit type spoilers , graag zie ik ook een foto met een mini die zo'n spoiler heeft ..
Ik wordt van de site waar ik ze vanaf heb niet veel wijzer , en tevens laten ze alleen close-up foto's zien ..
Ik vindt het zo wel ruig staan , maar misschien is het op het totaal plaatje wel iets te ..

Vast bedankt , groetjes Inim
Het onderwerp lijkt te veel op een ander onderwerp

Dus doe ik het hier , wel minder respons maar goed beter als niets ..
Wie heeft er info over dit type spoilers , graag zie ik ook een foto met een mini die zo'n spoiler heeft ..
Ik wordt van de site waar ik ze vanaf heb niet veel wijzer , en tevens laten ze alleen close-up foto's zien ..
Ik vindt het zo wel ruig staan , maar misschien is het op het totaal plaatje wel iets te ..

Vast bedankt , groetjes Inim

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
O.K dan thanks Fred !!
Maar das kwa prijs wel errug gortig voor zo'n frut lipje ...
Dat is het mij dan ook weer niet waard , wel jammer zeg
( heb dus ff op de site van palo uber gekeken haha 400 dollar ex verzendkosten
ff sparen dus haha )
Maar das kwa prijs wel errug gortig voor zo'n frut lipje ...
Dat is het mij dan ook weer niet waard , wel jammer zeg

( heb dus ff op de site van palo uber gekeken haha 400 dollar ex verzendkosten

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is geen melding dat je het topic niet mag plaatsen maar een vraag of je het zeker weet en even wilt kijken n het lijstje of er niet al een topic is wat op je nieuwe topic lijkt.
Dan moet je nog een keer op OK drukken.inim schreef:Ik wilde deze vraag in de '' exterieur topic '' stellen maar ik krijg hem niet geplaatst ..
Het onderwerp lijkt te veel op een ander onderwerp..
Het is geen melding dat je het topic niet mag plaatsen maar een vraag of je het zeker weet en even wilt kijken n het lijstje of er niet al een topic is wat op je nieuwe topic lijkt.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Coendek : O.K jij hebt er al ervaring mee begrijp ik haha
..
@ Berthil : Ja weet ik , was al eens eerder voor gekomen toen lukte het wel met gewoon weer op O.K klikken ..
Deze keer bleef ie echter steeds terug vallen op de vraag lijkt op een ander onderwerp enz enz ..
Kon blijven klikken maar hij pakte hem gewoonweg niet
..
@ Fred : bedankt voor de foto's , eigenlijk wist ik wel dat ze van jou zouden komen
@ Kwiebje : Mee eens nu ik de foto's zo zie die Fred heeft gepost vindt ik het eigenlijk iets te veel van het goede .
P.s ik ga je nu een mail sturen !!
Groet Gerard

@ Berthil : Ja weet ik , was al eens eerder voor gekomen toen lukte het wel met gewoon weer op O.K klikken ..
Deze keer bleef ie echter steeds terug vallen op de vraag lijkt op een ander onderwerp enz enz ..
Kon blijven klikken maar hij pakte hem gewoonweg niet

@ Fred : bedankt voor de foto's , eigenlijk wist ik wel dat ze van jou zouden komen

@ Kwiebje : Mee eens nu ik de foto's zo zie die Fred heeft gepost vindt ik het eigenlijk iets te veel van het goede .
P.s ik ga je nu een mail sturen !!
Groet Gerard
Onze sponsors