AB Cooper S Clubman - JCW Aero kit buikschuiver p.12!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
lekkere brembo remmen ! wat is er anders aan de achterste remmen?
idem.. striping vind ik bijna nooit mooi op een mini..smetje schreef:lekkere clubman![]()
zou hem nog knapper vinden zonder stripes

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zonder chroom & stripings... Dan bedoelen jullie dit
:
Grotere schijf achteraan en andere zadels...William Blake schreef:idem.. striping vind ik bijna nooit mooi op een mini..smetje schreef:lekkere clubman![]()
zou hem nog knapper vinden zonder stripes![]()

Zonder chroom & stripings... Dan bedoelen jullie dit

Laatst gewijzigd door GregBem op 04 dec 2008, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
gaat niet zo mooi zijn vrees ik.. astro black is niet zwart genoegGeoBem007 schreef:Was vooral aan het denken om een matzwarte wrap te doen op het dak en de striping ook in het matzwart..
Weet er iemand trouwens of het binnenwerk van de koplampen in het zwart valt te verkrijgen?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Maar dan gaan de velgen misschien wat afsteken
Heb daarjuist in mijn inbox de vette Cars & Coffee-foto gevonden in origineel formaat. Heb nu een nieuwe wallpaper
Vrees ik eigenlijk ook voor.. Maar als de striping er af gaat, zowiezo ook het dak in't zwart dan. Misschien dan ook ineens de wielbogenWilliam Blake schreef:gaat niet zo mooi zijn vrees ik.. astro black is niet zwart genoegGeoBem007 schreef:Was vooral aan het denken om een matzwarte wrap te doen op het dak en de striping ook in het matzwart..
Weet er iemand trouwens of het binnenwerk van de koplampen in het zwart valt te verkrijgen?

Maar dan gaan de velgen misschien wat afsteken

Heb daarjuist in mijn inbox de vette Cars & Coffee-foto gevonden in origineel formaat. Heb nu een nieuwe wallpaper

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, zijn we nog wel aan het overwegen
Zeker nu Greg de zijne heeft verlaagd, kunnen we wat referenties oplopen in zake van rijcomfort en rijgemak. Daarna de knoop doorhakken.
JCW zetels zouden er ook in mogen komen, want bij wat wilder sturen vlieg ik wel bijna uit de zetels
EN WANNNEER KOMT DE F*CKING JCW KIT VOOR DE CLUBMAN

JCW zetels zouden er ook in mogen komen, want bij wat wilder sturen vlieg ik wel bijna uit de zetels

EN WANNNEER KOMT DE F*CKING JCW KIT VOOR DE CLUBMAN

Onze sponsors