Cars and Coffee Den Haag 26-10-2008
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo das was weer een gezellig dagje gisteren.
Waren er al om 10.00 uur en hebben echt een berg gave bakken gezien.
De NewMINiclub was aardig vertegenwoordigd maar alleen jammer dat het zulk ape weer was.
gr.
floris
Waren er al om 10.00 uur en hebben echt een berg gave bakken gezien.
De NewMINiclub was aardig vertegenwoordigd maar alleen jammer dat het zulk ape weer was.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het was heel leuk zondagochtend... Ritje naar DH waard!
Idd wel spijtig dat het kurkdroog was tot we uit de MINI stapte eens aangekomen, maargoed, hoort erbij!
Dank aan Tasha voor de uitnodiging! MINI ziet er gaaf uit idd!
Wanneer is de volgende C&C?
Zal mijn foto's vnvnd eens uploaden...
Trouwens het vetste (buiten de MINIs) was toch die LU chick in de Lambo hoor!

Idd wel spijtig dat het kurkdroog was tot we uit de MINI stapte eens aangekomen, maargoed, hoort erbij!

Dank aan Tasha voor de uitnodiging! MINI ziet er gaaf uit idd!

Wanneer is de volgende C&C?
Zal mijn foto's vnvnd eens uploaden...
Trouwens het vetste (buiten de MINIs) was toch die LU chick in de Lambo hoor!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Tasha
- 4 op een rij!
Bericht
Rond de kerst willen we nog een kerst special gaan doen. Kerstboom, kastanjes poffen, vuurkorven....zo heb je vast wel een idee.
Verder gaan we in Maart 2008 weer verder. Zoals gisteren te zien was is het tussen nu en maart geen pretje om buiten te staan.
Verder gaan we in Maart 2008 weer verder. Zoals gisteren te zien was is het tussen nu en maart geen pretje om buiten te staan.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een lekkere glühwein en kastanjes lust ik wel
Zou ook weer een leuke NewMINIclub uitstap kunnen zijn!
Nee idd... Laat ons die Special dan niet te ver uit de buurt zijn, dan versier ik alvast m'n auto met kerstballen...Tasha schreef:Rond de kerst willen we nog een kerst special gaan doen. Kerstboom, kastanjes poffen, vuurkorven....zo heb je vast wel een idee.
Een lekkere glühwein en kastanjes lust ik wel

Zou ook weer een leuke NewMINIclub uitstap kunnen zijn!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
Onze sponsors