PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Tijdje geleden mijn M7 heatshield binnen gekregen, maar de afwerking was echt heel slecht
De hele Aerogel was slecht afgewerkt en niet passend op de turbo heatshield. Na een mailtje richting M7 hebben ze toegegeven dat het eigenlijk nog niet vrijgegeven mocht worden voor de verkoop. Een nieuwe versie van de Aerogel was nog in productie.
Uiteindelijk deze week de nieuwe versie ontvangen van M7. Service is echt top. Kunnen veel winkels van leren
Een aantal foto's
"Oude versie" Heel slecht afgewerkt.

Nieuwe versie: Aerogel niet meer te zien

Oud en nieuw naast elkaar

De nieuwe versie is echt 10x beter afgewerkt, wat we van M7 gewend zijn.

De hele Aerogel was slecht afgewerkt en niet passend op de turbo heatshield. Na een mailtje richting M7 hebben ze toegegeven dat het eigenlijk nog niet vrijgegeven mocht worden voor de verkoop. Een nieuwe versie van de Aerogel was nog in productie.
Uiteindelijk deze week de nieuwe versie ontvangen van M7. Service is echt top. Kunnen veel winkels van leren

Een aantal foto's
"Oude versie" Heel slecht afgewerkt.

Nieuwe versie: Aerogel niet meer te zien

Oud en nieuw naast elkaar

De nieuwe versie is echt 10x beter afgewerkt, wat we van M7 gewend zijn.
Laatst gewijzigd door Maaij op 12 okt 2008, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er inderdaad stukken beter uit!
Ook gaaf om te lezen dat je stage 2 van Beek zo goed bevalt
!
Ook gaaf om te lezen dat je stage 2 van Beek zo goed bevalt

- sscooper
- 4 op een rij!
Bericht
ziet er allemaal netjes uit Maaij .... die intercooler is idd 3 maal de grote van de originele..
zeg ivm tuning bij beek.. hoe zit het eigenlijk met R56 cooper s die in de maand 07/2007 is gemaakt..
want hoor hier steeds enkel voor cooper s van voor 07/2007 ( dus juli is het bouwjaar eh)

zeg ivm tuning bij beek.. hoe zit het eigenlijk met R56 cooper s die in de maand 07/2007 is gemaakt..
want hoor hier steeds enkel voor cooper s van voor 07/2007 ( dus juli is het bouwjaar eh)

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Sinds ik de intercooler heb, blijft de motorkap al een heel stuk cooler. Scheelt echt veel! Is dus niet echt een goede vergelijking met een stanaard intercooler
Ik heb nog geen tijd gehad om het te monterenkstja0 schreef:@Maaij
Die M7 heatshield... hoe bevalt ie nu? Blijft je motorkap nu wat koeler? dus nu zonder de optie dat je er een eitje op kan bakken?

Sinds ik de intercooler heb, blijft de motorkap al een heel stuk cooler. Scheelt echt veel! Is dus niet echt een goede vergelijking met een stanaard intercooler

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

The ALTA CAI is good but a little too noisy for me. I like to experiment with different filters
Thanks you for your commentsFON schreef:Hi, congratulatios for your project..one of the best in the forum, in my opinion!
i?ve seen you have changed your CAi...didn't you like the Alta one?

The ALTA CAI is good but a little too noisy for me. I like to experiment with different filters

- FON
- 4 op een rij!
Bericht
I've seen you like to experiment a lot of stuff..especially rims!!
Your mini is one of the few, that has a photografic register of the evolution, especially in what wheels it is concerned!
I loved when you had the multispoke.
Since you like to experiment, have you seen the Gruppe M CAI? or even the DDM works?

Your mini is one of the few, that has a photografic register of the evolution, especially in what wheels it is concerned!
I loved when you had the multispoke.
Since you like to experiment, have you seen the Gruppe M CAI? or even the DDM works?

Onze sponsors