Met die nieuwe koppeling moet de verkoop een fluitje van een cent zijn.

zou je haast wel denken jah...kwiebje schreef:Tja sommige mensen kunnen mooie e-mails maken![]()
Met die nieuwe koppeling moet de verkoop een fluitje van een cent zijn.
Er lopen een hoop malloten rond, ik vraag me echt af wat die mensen denken als ze zo'n mail makenBeste heer de Korte,
Wat een mooie auto zeg!! Ik zou deze auto heel graag over willen nemen maar heb eerst een paar grote uitgave.. Als u tot het einde van het jaar kan wachten wil ik hem dan graag overnemen!!
Graag hoor ik van u.
Ralph-cooper schreef:Er lopen een hoop malloten rond, ik vraag me echt af wat die mensen denken als ze zo'n mail makenBeste heer de Korte,
Wat een mooie auto zeg!! Ik zou deze auto heel graag over willen nemen maar heb eerst een paar grote uitgave.. Als u tot het einde van het jaar kan wachten wil ik hem dan graag overnemen!!
Graag hoor ik van u.![]()
Je wil niet weten wat voor mensen bellen/mailen als je een 325i coupe verkoopt, ik heb sommige mensen maar op voorhand afgewimpeld.
Als je mooi en deugdelijk spul verkoopt voor de juiste prijs komt het altijd goed! En dat zit bij jou helemaal goed weet ik als ervarings deskundige
zijn gaan informeren.. morgen ochtend ben ik er weer.. zal gelijk vragen hoe het zit...Ralph-cooper schreef:je mag mij als referentie opgeven![]()
btw heb jij nog iets gehoord over die slotjes?
Onze sponsors