Die witte OZ velgen weet ik nog wel ergens.
Nieuwe velgen met nieuwe banden (P Zero Nero) voor 1000 Euro.
Steven, on the route
- mylittlefly
- Mod virus alert!
Bericht
Waar heb jij die van jouw gevonden ?
inim schreef: Mijn velgen koste mij maar -100 euro , ik bedoel ik heb er zelfs 100 euro aan over gehouden..
Waar heb jij die van jouw gevonden ?

- mylittlefly
- Mod virus alert!
Bericht
inderdaag wel mooie prijs zijn het 18"?Berthil schreef:Die witte OZ velgen weet ik nog wel ergens.
Nieuwe velgen met nieuwe banden (P Zero Nero) voor 1000 Euro.

- mylittlefly
- Mod virus alert!
Bericht
dank je wel. idd hij staat al lekker laag en zalig gevoel om mee te rijden .....pieterdg schreef:Damn wat staat die bak lekker laag![]()
En hij zakt nog wel wat in he![]()

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ja, eerst maak je ons nieuwschierig en nu geen foto's.
Ik wil het wel graag zien. Of heb ik iets gemist.
Annet
Ik wil het wel graag zien. Of heb ik iets gemist.
Annet

- mylittlefly
- Mod virus alert!
Bericht
foto's van een smerige mini gaat niet e, eerst morgennamiddag goed kuizen en den dan een paar pica's e
LIKE IT LOW
Het ligt dus aan mijSven schreef:Ligt het aan mij of zijn er geen foto's...??![]()
Ben wel benieuwd

foto's van een smerige mini gaat niet e, eerst morgennamiddag goed kuizen en den dan een paar pica's e
LIKE IT LOW
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mylittlefly
- Mod virus alert!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Gast ! achter groot, voor klein! DOEN! wel dikke spacers op de achterkant aanbrengen en ietsje omhoog gooien. Voor lekker laag houden en misschien wel 16" !
Chopped roof en VOILA!
hotrod MINI.
iDD
Chopped roof en VOILA!
hotrod MINI.
iDD
- mylittlefly
- Mod virus alert!
Bericht
Voor die mensen die echt zo nieuwsgierig zijn heb ik er een fotootje bij gezet.
Hij is wel super vuil en de foto is van achter het glas getrokken miss niet duidelijk maar toch al een voorsmaakje e

Hij is wel super vuil en de foto is van achter het glas getrokken miss niet duidelijk maar toch al een voorsmaakje e

- mylittlefly
- Mod virus alert!
Bericht
dat was mijn plan om dat te doen maar veel miniclubbers hebben mij afgraden op het te doen zal zien als er nieuwe velgen opkomen dan eerst is photoshoppen en dan zien naar het resultaat. wat het geeft met 16" van voor en 17 of eerder 18" velgen achteraaniDarkDesign schreef:Gast ! achter groot, voor klein! DOEN! wel dikke spacers op de achterkant aanbrengen en ietsje omhoog gooien. Voor lekker laag houden en misschien wel 16" !
Chopped roof en VOILA!
hotrod MINI.
iDD

Onze sponsors