Blondies "OLD" Ride
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Re: Paul Ida en Rick's New Ride
Blont-007 schreef:Hoi hoi,
Na lang wikken en wegen hebben we besloten om ons hartje in te ruilen voor een ander hartje. Het doet wel pijn om je allereerste Mini weg te doen voor een andere, maar er zijn bij de nieuwe toch wel een heleboel dingen waarmee we er op vooruit gaan.
Hier is tie dan.Hij is afgestemd op mijn haarkleur.
![]()
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Maar even terugkomend op het hoofdonderwerp; erg gave bak Ida!! gefeliciteerd! Zag ooit een soortgelijke bij de dealer en toen ik die in real life zag, moest en zou ik een MINI krijgen als eerste auto! Was echt een geweldige bak!! Had toen nog plaatjes van de dealersite:

Foto's zijn van 29 juni 2005 en zo te zien komen de kentekens overeen! Overigens bewaar ik nooit spullen zo lang, maar deze fotos heb ik nooit kunnen weggooien, zegt iets over wat jij zojuist hebt aangeschaft!!! Wie had ooit gedacht dat die van jou zou worden!
Die heeft dat gave carbon interieur! Staat al een tijdje in forepark inderdaad.
Maar even terugkomend op het hoofdonderwerp; erg gave bak Ida!! gefeliciteerd! Zag ooit een soortgelijke bij de dealer en toen ik die in real life zag, moest en zou ik een MINI krijgen als eerste auto! Was echt een geweldige bak!! Had toen nog plaatjes van de dealersite:

Foto's zijn van 29 juni 2005 en zo te zien komen de kentekens overeen! Overigens bewaar ik nooit spullen zo lang, maar deze fotos heb ik nooit kunnen weggooien, zegt iets over wat jij zojuist hebt aangeschaft!!! Wie had ooit gedacht dat die van jou zou worden!
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Soo,he'
.Wat is dat toch allemaal???
Toch nog een goed kraslot gekozen vorige week Ida???>) ....
????
Mooi man.
Echt te gek hoor, mooie mini die side -skirts staan er super op.
en ook de velgen zij om te
Een beetje verbaast zijn we wel want jullie hebben de laatste tijd nog zoveel aan de rode mini verranderd, maar super keuze hoor!!!!!!!!!!!
Als het op je pad komt.
Heeeeeeeeeel veel geluk en vooral veilige km met jullie mini.

Toch nog een goed kraslot gekozen vorige week Ida???>) ....

Mooi man.

Een beetje verbaast zijn we wel want jullie hebben de laatste tijd nog zoveel aan de rode mini verranderd, maar super keuze hoor!!!!!!!!!!!
Als het op je pad komt.

Heeeeeeeeeel veel geluk en vooral veilige km met jullie mini.

MINI...................................The best there is.
Onze sponsors