Hi Annet,
Slecht nieuws wat betreft de kleine. Vertel ik je tijdens de volgende meeting wel.
Groetjes,
Natasha
Show je huisdier (v/h Franse Bulldog)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
SterkteTasha schreef:Hi Annet,
Slecht nieuws wat betreft de kleine. Vertel ik je tijdens de volgende meeting wel.
Groetjes,
Natasha

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Wij schrikken niet zo snel hoor.
Annet
Waar zijn de foto's.NicoJ schreef:Wij hebben 2 superlieve am, staffords..
De meesten schrikken onder jullie al, maar niet alle staffords zijn " killers"
Buiten die staffords hebben we ook nog een berner senne van 14 jaar( 14 jaar idd, worden normaal maar 9-10 jaar! )
Grtz
Wij schrikken niet zo snel hoor.
Annet

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vorige week zaterdag het verlossende nieuws gekregen dat we eindelijk eind januari een pup gaan krijgen.
Met het maken van de echo zijn minimaal 7 pups gezien dus de er is genoeg keuze voor ons.
Eind november zullen de pups geboren worden, zodra ik wat meer weet laat ik het jullie uiteraard weten
Oh ja en we hebben ook al een naam n.l. Sjors
gr.
floris
Met het maken van de echo zijn minimaal 7 pups gezien dus de er is genoeg keuze voor ons.
Eind november zullen de pups geboren worden, zodra ik wat meer weet laat ik het jullie uiteraard weten

Oh ja en we hebben ook al een naam n.l. Sjors

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Kees en Annet
- Racende reporter
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
twee is inderdaad al besteld, komt als het goed is in 2010BMW X3 schreef:Floris,
Je hebt nu zo lang moeten wachten, waarom neem je er geen 2.![]()
annet

gr.
floris
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
leuk!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Als het mee zit kun je Sjors nog bewonderen voordat je vertrekt naar verre oorden.florisvandam schreef:
Oh ja en we hebben ook al een naam n.l. Sjors![]()
gr.
floris
leuk!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wordt vervolgd!!
gr.
floris
we mogen de eerste 3 weken niet bij de pups komen kijken Marjon, dus eerst lekker naar Curacao en dan een pup uitzoeken.Pretty Cooper schreef:Als het mee zit kun je Sjors nog bewonderen voordat je vertrekt naar verre oorden.florisvandam schreef:
Oh ja en we hebben ook al een naam n.l. Sjors![]()
gr.
floris
leuk!
gr, PC
wordt vervolgd!!
gr.
floris
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Onze nieuwe aanwinst
Noortje, Net als de MINI gechipt, alleen niet bij Beek

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je zou eens op de hollands bulldog club kunnen kijken voor wat adressen van fokkers, www.hbc.nl
gr.
floris
leuk benny, is echt een aanwinst voor het gezin, ben erg benieuwd.snans schreef:ook bij ons is er ruimte gekomen om een pup in huis te nemen. de planning zit rond juni, mijn verjaardagskado
het wordt een engelse bulldog, en zal Frank gaan noemen.
zitten er hier toevallig mensen die nestjes plannen ?
grtz
B
Je zou eens op de hollands bulldog club kunnen kijken voor wat adressen van fokkers, www.hbc.nl
gr.
floris
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
net zoals jij floris, ben ik verzot op honden, en ben ik zeer ongeduldig !
vroeger altijd eentje gehad. ik woonde toen nog thuis. toen ik alleen ging wonen, moest de hond blijven. (ze konden hem niet loslaten)
sindsdien huurhuis gehad waar geen huisdieren mochten, daarna appartement waar dat wel mocht, maar was wat klein. heb nu wel 2 britse kortharen.
appartement is verkocht, huis is gekocht. begin december de sleutel.
eerst ff wennen aan de baby, het nieuwe huis, en dan tegen de zomer is er ruimte en tijd voor Frank
is zo leuk om iets te hebben om naar uit te kijken !
vroeger altijd eentje gehad. ik woonde toen nog thuis. toen ik alleen ging wonen, moest de hond blijven. (ze konden hem niet loslaten)
sindsdien huurhuis gehad waar geen huisdieren mochten, daarna appartement waar dat wel mocht, maar was wat klein. heb nu wel 2 britse kortharen.
appartement is verkocht, huis is gekocht. begin december de sleutel.
eerst ff wennen aan de baby, het nieuwe huis, en dan tegen de zomer is er ruimte en tijd voor Frank

is zo leuk om iets te hebben om naar uit te kijken !
Onze sponsors