Ik zag net een PW R56 bij mij in de straat staan met een strook blokjes motief over het dak, volgens mij heb ik deze auto wel eens op het forum voorbij zien komen.
wie o wie ?
R56 PW in Rotterdam Kralingen
- Deeble
- Enthousiast
- Deeble
- Enthousiast
Bericht
joh ! en dan zet je auto helemaal bij mij in de straat. Ik wist wel dat mensen vaak hun auto bij mij in de straat zette om vervolgens naar hun werk te gaan, maar ik wist niet dat ze van zo ver weg kwamen
Studeer je nog aangezien je stage loopt ?

Mini ! ....omdat het kan !
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

maar tis niet zo ver hoor.. 5-10min. lopen.. geen probleem.. en nog best lekker ook als het niet regent
ben nog steeds bezig om binnen te mogen parkeren maar voor het personeel is er al een wachtlijst!!
Coen
yup ik studeer nog!!Deeble schreef:joh ! en dan zet je auto helemaal bij mij in de straat. Ik wist wel dat mensen vaak hun auto bij mij in de straat zette om vervolgens naar hun werk te gaan, maar ik wist niet dat ze van zo ver weg kwamen![]()

maar tis niet zo ver hoor.. 5-10min. lopen.. geen probleem.. en nog best lekker ook als het niet regent

ben nog steeds bezig om binnen te mogen parkeren maar voor het personeel is er al een wachtlijst!!

Coen
Onze sponsors